lady E

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av evelyn dahl - 28 augusti 2014 22:39

Kan bara skratt åt hur min hund kan ligga ibland ja hon är väll lyckligt över de nya madrasserna och hur fint mitt rum har börja bli liksom sen är hon nog trött efter träningen idag xD

Av evelyn dahl - 28 augusti 2014 22:36

Min känsla alltså vill inte att sommaren ska ta slut men saknar min fina underbara och vackra normen! <3
(Dock inte min men man kan drömma liksom!)

Av evelyn dahl - 28 augusti 2014 14:49

Hihi klarade mig bra där blev att skrapa bort lite tandsten pga lyckades med en klubba bli av med en del under vintern förra året. Så ska in i september och ta mitt hål jag har.
Sen fick man också se lite av pappas jobb :)
Efter det frågade mamma om jag var sugen på fika och då klart det är liksom alltid gott ^^
Så ja blev lite fika och nu ska vi köpa dricka efter det ska vi till Ennie äta lite och sendan fixa Sveas dopklänning.

Av evelyn dahl - 28 augusti 2014 11:14

Gick så där att göra min lax ska jag säga men ja det var första gången fick dela den ett par gånger för att jag säkert skulle veta att den var klar ^^'
Blev bra ändå! Och god med men fuskade ju kan man säga med färdig sås och allt xD<3

Av evelyn dahl - 28 augusti 2014 09:34

Ja. Fixade lite i garderoben och ja det gick så där får nog be pappa om hjälp sen för ja röret sitter inte riktigt fast osv.
Men ja det blev en förbättring så ska skaffa hem mer galgarna så att mina kläder hänger istället för att ligga lite lättare liksom att se vad man ska slänga på sig och vad man har :)
Men ja måste skaffa hem mer galgarna så jag kan få upp alla kläder.

Av evelyn dahl - 28 augusti 2014 06:23

Ja jag vaknade tidigare idag en vad jag gjort på länge.
Så tog ett äpple för jag var hungrig och sen det jag inte äter på ett äpple tar kira hand om ;)
Idag ska jag göra lax för första gången hoppas det går bra liksom men jag fuskar liksom med ABBA fisx sås osv xD
Sen ska hundarna ut och gå efter det så ska jag till tandläkaren och ta min tandsten. Efter det ska vi till Ennie och fixa Sveas dopklänning och jag tänkte allt ta en dricka för henne. Och sen så kommer man nog att få se sin storebror jag är både lycklig och inte.
Jag har saknat honom och jag har liksom tänkt på honom nästan varje dag. Pga har en bild på mig,Emil, Ennie och Ellinore i vardags rummet osv.
Men jag blir också besviken för han lämna mig och inte ens hört av sig till mig mer en min födelsedag. Och då ringde han också 3 dagar efter liksom.
Och hört av de som träffat honom att han inte är den Emil som åkte iväg alltså inte den storebro jag längst efter..
Men. Mamma lovade att vi inte skulle vara där länge osv så hoppas att det stämmer sen när jag kommer hem ska vi fixa lite i garderoben och sedan min säng = de nya madrasserna osv.

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards