lady E

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av evelyn dahl - 21 augusti 2014 22:02

Förutom att jag haft magont så gav jag mig av en stund till stallet och ja heppe var pigg och det var inte våren dag kan man säga han drog och lyssnade inte men han var duktig.
Sen skulle vi logera men det ville vare sig heppe eller Emma och på vägen hem var det typ samma sak de drog och ja var jobbiga :/
Armen gör ont kan jag säga men jag är stolt över att han gick i vatten.

Av evelyn dahl - 21 augusti 2014 21:56

Fick matteboken och annat av mamma idag. Hemastudierba börjar då de andra börjat nästa vecka på onsdag för på tisdag skulle de bara åka ut och grilla någonstans eller se på film beroende på vädret.
Sen får vi se när jag börjar min praktik och om jag får den så nära hemmet som det går!
Har inget körkort så orka cykla flera kilometer för att ta sig till en praktik i 3/4 timmar en cykla hem..

Av evelyn dahl - 21 augusti 2014 13:10

Mår illa och magen göt ont.
Ush... Hatar att må så här!
Kallt som fan är det med:(

Av evelyn dahl - 21 augusti 2014 12:03

Igår blev det inge möte så drog till stallet och red en barbacka tur.
Sen så smörjde jag heppes sadel och fixade vatten till stallet samt borstade lite här och där mest där heppe hade stått för han sparkade liksom back grus då han tiggde. Efter det så gick vi en stund med kaninerna. Och sen åt jag lite korv och makaroner innan vi gick skogs vägen mot Kattis och så hittade vi en blomma och lite annat så vi blev lite leriga om händerna men vi vandrade vidare och övade bommar och hoppade med iko!
Sen så gick vi en stund med joy och han var grymt pigg det var svårt att få honom stå still och gå lugnt.
Sen så var det bara att gå och ta in heppe och Emma för åskan och blixten gick. Så pappa fick hämta mig när jag skulle hem. Och då hade jag visst fått ett paket och i det var det ett armband och prinsessa. Sen låg det också 1 par grå joggingbyxor. När jag var klar med det så var det duschen innan jag tog tacos och natt medicin.
Sen så tvättade och också koras sår hon har på halsen och det ser mycket finare en vad det gjorde för 1 vecka sen.
Och sov kanske 2/3 timmar innan man vaknade av att åskan och blixten slog som fan vilket var jävligt obehagligt. Mest rädd för att strömmen skulle gå svårt att få på igen och det är också i tvättstugan och det är lite svårt att se i mörker i detta hus.. Och Ofc hade jag ju 2% i batteri och min pannlampa så blev att sitta i 2 timmar och höra åska och se blixten genom mitt fönster och jag försökte göra saker som fick mig tänka på annat.

Ovido - Quiz & Flashcards