lady E

Alla inlägg under augusti 2014

Av evelyn dahl - 21 augusti 2014 21:56

Fick matteboken och annat av mamma idag. Hemastudierba börjar då de andra börjat nästa vecka på onsdag för på tisdag skulle de bara åka ut och grilla någonstans eller se på film beroende på vädret.
Sen får vi se när jag börjar min praktik och om jag får den så nära hemmet som det går!
Har inget körkort så orka cykla flera kilometer för att ta sig till en praktik i 3/4 timmar en cykla hem..

Av evelyn dahl - 21 augusti 2014 13:10

Mår illa och magen göt ont.
Ush... Hatar att må så här!
Kallt som fan är det med:(

Av evelyn dahl - 21 augusti 2014 12:03

Igår blev det inge möte så drog till stallet och red en barbacka tur.
Sen så smörjde jag heppes sadel och fixade vatten till stallet samt borstade lite här och där mest där heppe hade stått för han sparkade liksom back grus då han tiggde. Efter det så gick vi en stund med kaninerna. Och sen åt jag lite korv och makaroner innan vi gick skogs vägen mot Kattis och så hittade vi en blomma och lite annat så vi blev lite leriga om händerna men vi vandrade vidare och övade bommar och hoppade med iko!
Sen så gick vi en stund med joy och han var grymt pigg det var svårt att få honom stå still och gå lugnt.
Sen så var det bara att gå och ta in heppe och Emma för åskan och blixten gick. Så pappa fick hämta mig när jag skulle hem. Och då hade jag visst fått ett paket och i det var det ett armband och prinsessa. Sen låg det också 1 par grå joggingbyxor. När jag var klar med det så var det duschen innan jag tog tacos och natt medicin.
Sen så tvättade och också koras sår hon har på halsen och det ser mycket finare en vad det gjorde för 1 vecka sen.
Och sov kanske 2/3 timmar innan man vaknade av att åskan och blixten slog som fan vilket var jävligt obehagligt. Mest rädd för att strömmen skulle gå svårt att få på igen och det är också i tvättstugan och det är lite svårt att se i mörker i detta hus.. Och Ofc hade jag ju 2% i batteri och min pannlampa så blev att sitta i 2 timmar och höra åska och se blixten genom mitt fönster och jag försökte göra saker som fick mig tänka på annat.

Av evelyn dahl - 19 augusti 2014 21:01

Ja idag gycklade jag först med henne och ja hon var pigg ville mer springa en jogga.
Sen gick jag och Ellinore en prumenad och hon drog lite och skulle lukta och pissa typ hella tiden men hon brydde sig inte om kor eller folk som joggar eller var ute och gick.

Av evelyn dahl - 19 augusti 2014 18:06

Ja jag köpte lite grejer idag tycker jag behövde lite mer saker till stallet.
Köpte en ljus blå och en lilla tröja.
Sen 2 fliströjor en jag ska hema och en i stallet sen köpte jag också 5 par strumpor och en väska till stallet!

Sen orkade mamma inte laga mat så vi köpte pizza var gött att gå i sig mat när man inte ätit på hella dagen.

[Bild]

Av evelyn dahl - 19 augusti 2014 14:50

Sitter nu och väntar på att få komma in och prata av mig lite. Tänker hella tiden på heppe för jag saknar honom man något känns också jag vill inte vissa mig när jag mår så här... Då jag är arg på allt och alla även om de inte gjort något och allt är för det som hände igår. De som lögn för mig att jag bråkade med både syrran och pappa sen att jag är grymt förbannad på min stora syster som säger saker hon inte vet något om. Vadå ett dumt djur som inte kan något???
Hepp kan mer en hon kan och han har hjälpt mig genom så många svårigheter och rädslor!
Fick också reda på att jag slipper mötet med skolan imorgon hoppas att mamma inte hittar på massa saker hon gjorde nyss då hon pratade med Lotta..... Hatar då hon säger saker som jag inte har sackt eller ens vill... Jag gjorde en häst på bilden och jag vill inte ha den men nu ska visst hon ta hem den fast jag inte vill ha den... Vilken mamma dom lyssnar på en....

Av evelyn dahl - 18 augusti 2014 22:00

Vill bort vill försvinna vem bryr sig. vem skulle försöka stoppa mig ingen. ingen bryr sig hur jag mår är min känsla just nu.....

Av evelyn dahl - 18 augusti 2014 21:59

Blev lite mer sus så loggade ut min bdb/Facebook/kik/Twitter/ och lite annat för att slipa folk som bara skriver för jag mår dåligt men annars inte bryr sig.... Ska inte svara när folk skriver till mig eller ringer på 2 dagar nu vill bara glömma allt!

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards