lady E

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av evelyn dahl - 10 augusti 2014 00:58

Ja idag mådde jag vetkligen inge bra när jag vaknade spydde jag nästan sen så snurrade hella mitt huvud kändes som jag skulle svimma nät som helst. Sen till kvällen kände jag mig bättre mamma köpte pizza så jag fick i mig mat osv. Sen så har något hänt med mammas dator, den hittar inte längre vårar internat då senare sen idag ska vi göra en om start på daton. Så klart har vi tömt alla över på USB för att vi inte ska bli av med något viktigt!
Sen träningen med kira fick Ellinore göra efter som jag varit så sjuk idag så jag ja nästan åkte till sjukhuset.
Men det gick bra och tycker att de andra i familjen bör träna henne oftare med henne för lite problem hade hon att få kira hoppa eller ligga/sitta och annat.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards