lady E

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av evelyn dahl - 3 augusti 2014 16:57

Ja så här blev det :)
Känner att jag nog behöver en bredare garderob eller så jag kan hänga kläder i den skulle älska att ha en sån *,*

[Bild]

Av evelyn dahl - 3 augusti 2014 14:59

Mitt tack var visst att jag skulle städa min garderob och byro :(
En snäll dotter drar ur allt åt sin familj då de sover och åskan går.
Hade jag inte dragit ur hade vårar internat varit borta pappas dator och tricket vis 4 mobiler trasiga av åskan...
Men nä mamma kommer in städa din garderob jag är trött på alla kläder i sägen på skrivbordet och i bokhyllan.
Så ja städa garderoben är nu min dag..
Som tur är så var det bara 3 lådor i Byron som behöver städas :)

Av evelyn dahl - 3 augusti 2014 01:21

Bild 1 schabrak!
Bild 2 benskydd
Bild 3 träns
Bild 4-6 grimmor
Bild 7-8 täcken
Bild 9 lindor

Av evelyn dahl - 3 augusti 2014 01:15

Kommer vara kvar allt blir nog bra.
Hoppas det i alla fall..
Som det ser ut kommer det gå bra.
Red Emma en stund idag sen fick heppe göra lite tynger jobb eller inte bara skritta som vanlig.
Varit lugnt och kunnat äta lite mer idag och sen hoppad jag på bättre tider!

Ovido - Quiz & Flashcards