lady E

Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av evelyn dahl - 26 augusti 2014 19:53

Jag vet liksom om att jag inte varit i stallet på länge men jag mår inte bra i mig själv jag har fullt upp nu med att få i mig mat så jag ska gå upp i vikt.
Ska snart till ditisten och har jag inte gått upp tillräckligt så lägger de in mig. Jag vill inte bli inlagd igen liksom... Men det är fan inte lätt att börja äta 5 gånger om dagen när du left 5/6 åt med bara 1 måltid om dagen jag kämpar varje gång jag äter för att inte spy upp. Rädslan att någon ska säga något eller slå mig sitter liksom kvar... Sen har vi mitt psykiska problem jag har gått ovh hållit allt in sen jag var 6 år jag är idag 17 blevit mobbad varje dag. Jag såg liksom inget ljus jag gjorde massa dumma saker jag skar mig och liksom gjorde mina vänner och familj illa jag gick till och med så långt att jag försökte ta mitt liv 5 gånger. Jag behöver liksom hjälp för jag försöker liksom komma ur detta jag vill bli sv. Med mina tunga stenar jag bär på.
Min mag. sjukdom också fick den på grund av stress i skolan så är inne då och då så läkarna kollar och känner på magen jag lämnar också alla salags prov snart ska jag in och ta blodprov liksom osv..
Sen har jag ju min Asperger liksom jag fick reda på detta när jag gik ur nian det var som en smäl i ansiktet jag fick en shock men jag åker ofta in och pratar och gör olika test med olika läkare som sedan hjälper mig att få den hjälp och material både hemma och skolan.
Mitt liv är riktigt i kaous just nu och jag behöver fixa allt i mitt huvud innan något annat jag är liksom helt sliten och många av mammas kompisar frågar hur jag mår och vem gör inte ett fejkat ansikte liksom... Allt ät liksom skit och jag orkar inget...
Försöker se ljus osv men det hjälper inte och att jag får mer skit en jag redan har gör inget bättre....

Av evelyn dahl - 26 augusti 2014 12:44

1. Skorna Ennie köpte åt mig :)
2. En bh typ dom Ennie köpte till mig.
3/4.Tröjor jag köpte från lager 157
5. Ett par byxor jag köpte på lager 157.
6/7. Liknade halsdukar jag köpte.
8. En ny matta :)
9. Två nya säng lampor.
10. Färg :)
11. Ljus :)
12. nya mobilskalet ;)
Och ja det var allt jag fick eller någon köpte :)

Av evelyn dahl - 26 augusti 2014 11:22

Ja fixar mat åt mig själv nu för är grymt hungrig sen är det ut en hån extra nu med hundarna pga tequila är dålig i magen och vägrar göra behov i hundgården.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards