lady E

Alla inlägg den 1 augusti 2014

...

Av evelyn dahl - 1 augusti 2014 22:08

Sometimes I wish I could lose my memory.
Forget all that bad stuff and all the scary things happened to me. all those who hunt and destroy me. all my fears just so I can move on without the fear so i can live happy!

Av evelyn dahl - 1 augusti 2014 03:07

Lite deppig men tycker jag behöver berätta att en kräm jag fick av Elma fick mina skumma utslag att gå bort jag smörjer mig med den än på grund at säker het liksom vill inte ha dom tillbacka!!

Annars så känner jag att jag måste fixa klart gammal bilder typ när jag var hos Anki som var as länge sen ju.
Fixar nog bilder från idag till vackan eller något. Behöver liksom slappna av en stund..

Av evelyn dahl - 1 augusti 2014 03:04

Känner inte för att skriva om idag var jätte inne i det förut men nu försvann det efter allt...

Ovido - Quiz & Flashcards