lady E

Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av evelyn dahl - 23 augusti 2014 10:14

Okej igår hade vi främat och ja mamma och pappa tog inte hänsyn till att jag kanske var trött mådde dåligt sen så hämtade pappa mig minst 23/24 gånger för jag var bara tvungen att se den videon eller den bilen eller läsa den texten.... Sen kommer mamma in och ska gr mig medicin 4 timmar för tidigt... Och så klart efter bara 2/3 timmar skulle jag med henne ut och gå men hundarna hon kunde inte fråga Ellinore som var uppe och sprang så vi bråkade en hel del hon tog sin dator och där har jag bilder/filmer/spel/program och musik vilket är lite stöld för det är mina saker inte hennes... Även om det är hennes dator hon sa jag kunde ha för hon aldrig använder den.... Livet suger och familjen gör ju inte så jag mår psykiskt bättre direkt...

Ovido - Quiz & Flashcards