lady E

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av evelyn dahl - 4 augusti 2014 03:43

Ja senare idag ska jag till Örebro träffa både en läkare och en pyckolog kul liv jag vet.
Och har värdens huvudvärk nu alltså måste varit efter åskan...

Av evelyn dahl - 4 augusti 2014 03:42

Som ni vet städade jag mitt rum både här och där.
På grund av att mamma sa till mig och ja sen blev det värdens åsk väder och bixtrade som fan efter ett tag så öste regnet ner så vara i mitt tum var skönt och så klart var jag orolig för heppe och emma.
Men de var inne och skulle vara det under natten ifall åskan skulle hå inatt igen.
Sen fixade jag bilder när åskan gått över och mitt rum var klart.
Garderoben skrivbordet några lådor och några hyllor sedan Byron och sen så städade jag lite under sägen och ja allt blev bra tycker jag :)

Ovido - Quiz & Flashcards