lady E

Alla inlägg den 2 december 2015

Av evelyn dahl - 2 december 2015 02:35

satt en stund me tequila vid brasan pratade lite med pappa och sedan läste man lite manga med fländörs bakom en som var mysig! :')
Blev lite små träning för kira med inomhus men inget stort mer slalom och rulla runt ;)

Av evelyn dahl - 2 december 2015 02:32

ellinore fixade upp granen idag så det blev mer jul i huset mitt rum har inte mer en tomte luvor osv.. Men ja det är ju december så den lär ju komma upp nu xP

Av evelyn dahl - 2 december 2015 01:54

tisdag alltså Örebro! Blev inge åka och handla kläder eller liknade denna gång. Fick byta bil innan vi gav oss av vid pappas jobb för mamma hade nästan ingen bensin.
Hände inte mycket på vägen in lyssnade på musik och var i mina egna tankar som valigt xP
Pratade allt en del om vad som hänt under veckan.. Blev annat prat med men inte super mycket! Börjar faktiskt må lite bättre även om jag är smått osäker gällande saker.. Ska föröka få mamma att höra av sig till hennes kompis ett ja eller nej duger för mig bara jag får veta om jag får rida där eller inte. Vill komma igång med något så jag kommer ut kanske blir van med mäniskor igen och Maria höll med mig för jag har problem att komuniserar med folk eftersom jag dragit mig tillbacka.. Pratar vara med läkare, familj och sedan de jag har på habb.. Träffar jag en kompis står jag där och försöker komuniserar okej även om de ser snabbt att jag suger på det.. >_>
Prata lite om hur allt kommer gå då jag slutar hos henne för som tidigare så kan man inte gå hos en psykolog hur länge som helst tyvärr.. Utan du kommer till den delen då du inte behöver dom.. Jag ser inte att jag inte behöver prata ut med någon men Maria tycker jag har förbätats och inte behöver gå hos henne längre.. Och för på habb tycker det med.. På hemvägen ville jag vara lite ifred så satt mestadelen tyst och hade musik i båda öronen.. Mins inte mycket av vägen hem för var lite borta i min egen värd.. Mycket anime och hästar med mera där xD
Och kanske sjöng lite då three days grace låtar började spela! ;)
Blev också en sväng in på Konsum och handla lite grejer pratade lite med våran vän där och han frågade hur det var med mig.. Kollade mesta delen ner på varoan medan jag svarade det går upp och ner.. Mamma pratar ofta hur jag mår ocj hur hon har det med sina kompisar inte som mig brukar knappt svara då de skriver till en för jag har inget riktigt svar på hur jag mår.. Jag kan må grymt bra och jag kan må skit.. Ibland börja gråta utan anledning kan göra något och tåtar bara kommer..
Sedan är ju hälsan upp och ner med..
Men man kan ju alltid hoppas på det bästa och kira/fländörs finns ju här vid min sida och hjälpa mig att må bra!
Och de var allt glada att se mig kira slängde sig smått på mig då jag tig av mig skorna så jag ramlade omkull och fick en del pussar och fländörs sprang runt mina ben och ville mysa! :')
De är mina änglar<3
Sedan så såg man på Felix recenserar och gillade det allt! Längtar redan att se nästa episod! :D

Ovido - Quiz & Flashcards