lady E

Alla inlägg den 6 december 2015

Av evelyn dahl - 6 december 2015 02:48

( sorry för stavfel och annat)

efter jag uppdaterad här vid 8 så somnade jag igen ^^' tequila låg brevid mig och såg på youtube. Sedan mins jag inge mer!
Vaknade sedna vid 13.09 tror jag den var hade inte mycket procent i batteri och låg mesta delen i sägen och fixade bilder innan man gick upp och pratade mer pappa.. Kroppen gjorde ont men inte ben eller muskler utan bredvid magen lixom något jävla organ.... Så har haft fländörs vid mig och han har faktiskt hjälpt till att bli av med smärtan.. Var ett tag sedan jag läste i någon tidening att katter kan hjälpa smärta då de spinner och fländörs har faktiskt hjälpt mig igenom smärtorna i magen eller livmodern. Låter sjukt jag vet men smärtan har faktiskt försvunnit eller minskat då fländörs har varit vid mig och varit mysig!
Sedan var Lasse här och vi såg på lite Horse showen i Stockholm som var! Ville vissa honom de delar man blev wow av liksom! :) dock had Anki och andra som han kännde skvallrat lite ^^'
Han kollade också lite av mina häst grejer och sa att jag allt gjort bra jobb med att tvätta böja och smörja de saker jag har! Lite svårt att missa dom då de ligger överallt just nu! Mamma är inte super glad över att benskydd och schabrak legans här och där ^^
Sedna gav han mig lite massage för ryggen hade börjat göra ont igen eller mer rygg musklerna!
Pratade en del och sedan satt vi och pratade med mamma som bakade peparkakor jag hade inte mycket ork eller lust med det för gjort det sedan jag var 3 lixom och många år bakade man det ju 3/4 gånger för skolan och man var hos andra släktingar! ^^'
Varit värdens storm idag med och vägrat gå ut.. Gillar det lixom inte.. Inte efter allt gånge träd varit nära att tamla över mig eller liknade som den gången jag gick ut med tequila och ett träd ramlad bara några meter bakom oss eller gången efter det då trädet ramlade över ledningen uh nepp vägrar att gå ut!
Gillar inte att det blåser och träden nästan ligger ner.. Vet man är lite mer säker ute för då kan du flytta dig och du får inte massa spik och brädor över dej då det ramlar över huset men känner mig faktiskt säkrade inne en ute just nu! Vill bara att det ska sluta blåsa och om inte någon snö ska komma kan det lika bra bli sommar!! Mer en jag som är trött på vind, regn och mörka dagar.. Det tar på krafterna lixom :/
Och rädd att kira ska få vatten exem igen! :/
Inte blevit någon anime eller tv serie tittande idag utan medta delen har det varit youtube och fixa bilder..
Varit dålig på att äta idag med för mådde illa av maten så fort jag fick det i mun.. Tror det var för allt folk som var här igår och att det var liv och stress överallt.. >_> blir rätt utmattad av liv och folk som klänger.. Lasse är en del av våran familj då han är här varje helg och vi har kännt honom i så många år! Sedan är han också lung men kan ofc busa eller luras då han vill med folk! Med mig är är det bus beror på hur jag mår då han är här mår jag bra busar och bråkar han lite med mig men mår jag dåligt är han lugn och tar faktiskt han och hjälper mig!.. Medan de som var här igår var överallt och skrek och sprang som galningar öppnade min dörr och sprang i mitt rum vilket tar grymt på mig då jag inte är den bästa med mäniskor och trivs bättre själv ensam då det är tyst lungt! Kira var också rätt slut och hostade en del under kvällen :/
Hoppas att hon inte blir sjuk<3
Sedan plockade man fram en sovsäck ifall jag skulle behövt sova på golvet igen pga mått illa hela dagen och kännt mig så död faktiskt! :/
Mamma var allt orolig för mig och känt lite på min panna och faktiskt sett till att jag fått varit ifred! <3
Ja jag ska fixa lite bilde rinnan man ska ta natt medicn och hoppas att man somnar!

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards