lady E

Alla inlägg den 22 december 2015

Av evelyn dahl - 22 december 2015 00:43

de få bilder både från videor och som jag tog lite då och då innan jag brände mig på handen för kira förökte förvara mig mot en jägare som ingen av oss hade reagerat på för en det var för sent. Och han sa bara hej och gick förbi mig utan att bry sig om mig och kira spåra ute i skogen.. Kira trodde väl han var något farlig och jag reagerade med att ta tag i en lina tills jag fick bra gräpp och jävla brännmärken på handen.. såg en del spår i skogen efter älgen som jag tror de jagade. Och bilarna hade allt svårt att köra i den grymt överskyla sanden vissa hade kört av vägen pågrund av det och sedan hade vissa fastnat här och där och det sundes på de djupa märkena på vissa områden av vägarna!

Av evelyn dahl - 22 december 2015 00:33

såg att inlägget jag gjorde under söndagen inte hade bilder även om jag hade lagt dit dom!
Min hand och hu den börjar se ut!

Av evelyn dahl - 22 december 2015 00:29

handen är bättre känner knappt av smärtan längre dock har jag svårt att hålla fingrarna raka för det gör så ont.
Hade båda hundarna i sängen så axel smärtan är värre med en små smärtsam fot pga satt fast Imellan hundarna och säkert vridit på mitt ben och något hänt.. Legat hela dagen antingen i sängen eller i soffan och sett på anime och Hannibal för hittade äntligen en sida med resten av episoderna från säsong 3!!! Dock dålig med ljud då de pratat och dåligt ljus men klarar mig igenom det för vill veta så mycket jag sett på videoklipp från youtube! Tog lite glass efter jag äntligen bestämde mig att gå ur sängen sedan så fick jag mat av mamma till kvällen och en muffins som hon hade bakat! :3
Hon hade också fixat blond hårfärg åt mig så blir snart att färga håret då jag mår bättre ocj kan sova och äta ordentligt vilket inte kommer hända snart då jag aldrig får vila upp mig utan ska få må skit hela dagarna..

Ovido - Quiz & Flashcards