lady E

Alla inlägg den 15 december 2015

Av evelyn dahl - 15 december 2015 22:27

Fin killen kommer nu få sova hella kvällarna hos mig nu för han varit dum och gjort saker han inte ska göra!
Ingen är super glad på honom över det så för att han ska låta bli att göra det igen så får han sova hos mig! Han brukar gå någon gång på natten för han gillar att sova i hallen eller liknade..
Sedan har han också fått en del sår här och där och han hatar då man försöker kolla på det och jag vill ju smörja det med aluevera vilket han hatar.. Han må hata mig och jag må ha rivsår men bakterier kommer ha svårt att ta sig in i hans sår!
Min fina kille bara hoppas att du slipper mer sår!

Av evelyn dahl - 15 december 2015 22:14

inte nog med att den dampar på laddaren då jag kommer över 80% i batteri Och går in på appar jag inte vill att den gör eller försöker logga in sig själv då den är låst.. eller att tangentborden halft fungerar och nu batteriet! Inte ens gått 1 min mellan bilderna de togs 1/2 sekunder efter varandra från då jag fick 2 meddelanden om att batteriet var under 20% och sedan efter det under 10% hinner bara sätta i laddaren och har 57% ljusstyrkan är på det lägsta för använde Apple tv nyss och såg på the walking dead och vill därför inte slösa på batteriet då vi ser!
För det kopplar ifrån då den låser sig.

Av evelyn dahl - 15 december 2015 01:20

vaknad och släppte ut hundarna vattnade blommor fixad enat åt mig såg lite på youtube på Apple tv.
Kira fick en kort promenad med träning ute på gräsmattan innam jag hämtade posten.. Kom sedan på att jag skulle startade tvätt maskinen och tvätta vitt.. slängde ut gammal mat ur kylskåpet så det fanns plats för nytt! Kollade klockan och så att mimmi skulle ha mat. Fixade också iordning kira och tequilas mat innan jag tog in hinken där vi slänger det som blir kvar i brasan.. Hade en ångest tackan och testarn av kvällen var man i sitt rum och läste manga eller såg på ett avsnitt av the wlaking dead..
Och har tyvärr inge bilder för min mobil låg i mitt rum och kameran dog då jag var ute och fotade/tränade med kira.

Av evelyn dahl - 15 december 2015 01:13

inte mycket hände under dagen utan jag satt mesta delen i min egen värd kollade på anime läste manga fixade bilder kira fick vila från träning för vaknade sent och hade lite ont i magen.. Lasse kom med filmer innan han åkte till Norge.. Pratade lite med mamma, pappa och min systers kille i köket och sedan satt man i vardagsrumet med fländörs i ens famn och kira vid fötterna medan pappa och jag såg på the wlaking dead! Ut med hundarna som valigt gick fint och var grymt duktiga och in igen i sitt rum och läsa manga..
Seg söndag då inte mycket hände så därför hade jag inte mycket att uppdatera om!

[Bild]

Av evelyn dahl - 15 december 2015 01:06

fixar lite bilder från sommaren och hon är allt fin!
Min lilla boll galna hund!<3
Att se hennes glädje i bilderna får mig alltid att le!

Av evelyn dahl - 15 december 2015 01:02

idag tappade jag det.. Stod i hallen kollade mig i spegeln och tårarna började rinna.. Smärtan i bröstet kom och alla känslor som byggt upp inom mig som jag hållit inom mig så länge..
Ångesten, paniken och rädslan växte inom mig..
Satt på golvet och bara grät skrek som ett litet barn.. Rösterna i huvudet som jag trodde var borta kom igen..
Slog händerna i golvet bet mig i läppen.. Det gjorde så ont.. Hade svårt att andas kunnde inte tänka klart allt var så mörkt..
Var så glad att jag hade kira vid mig.. Som gjorde allt för att få mig gladare hon lät mig hålla om henne och gråta ut.. Hon bara satte sig vid mina knän vissade att hon var där för mig fick hennes kalla nos på kinden och hon tröstade mig.. Tog hand om tårarna och vissade att det var okej att gråta att släppa ut mina känslor.. Att jag var dum att bygga upp som inom mig.. Jag satt där och höll om henne och det gick ungefär 1 timme innan jag kungar mig och slutade krama henne.. Jag var så glad att hon kom till mig hon bara satte sig och visade att hon var där att jag fick krama henne och gråta ut. Allt bara försvann rösterna, smärtan, paniken.. hörde bara hennes hjärta slåg och mina egna andetag.. Hade henne i mitt knä mesta delen av kvällen hon ville inte lämna min sida och det ville inte jag heller..
Ville ha henne så nära mig mig som möligt!<3
Hon hade fått mig att må bättre fått mig reda att kämpa vidare och fortsätta le<3

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards