lady E

Alla inlägg den 7 december 2015

Av evelyn dahl - 7 december 2015 03:22

lite före och efter bilder!
Blevit lite dålig på det då jag inte redigerat bilder på detta vis på ett antal månader men är ändå rätt nöjd tyvärr gick det inte att fixa bort tråden på alla bilder som jag ville men ja det är bara att acceptera det!

Av evelyn dahl - 7 december 2015 03:17

( sorry för stavfel och annat!)

vädret är fortfarande storm!
Och idag var jag faktiskt ute en stund! Hatade faktiskt varje minut för träden knakade vinden fick en nästan att ramla omkull och det spöregnade!!! Man såg fan hur regnet flög iväg med vinden på vissa ställen filmade det men det syns tyvärr inte så bra :/
Var ute och skulle prata med pappa som höll på med bilarna.. Det han gjort nästan hela dagen.. Säger att jag inte gjort mycket men jag har gjort lite under dagen som hjälpt familjen!
Kira har varit grymt trött idag och är super noga att kolla henne runt halsen nu då det regnar så mycket vill verkligen inte att hon får vatten exem! Tur så har hon ju inte fått det! :D
Körde lite lydnad inne och sedan tränade jag kira att lägga sig i en sovsäck! Hon hade inge problem att lägga sig ner och sedan ligga kvar i den! Kan säga vi är redo för att tälta ute nästa sommar!! :)
Blev tyvärr inget detta år men kan ju fråga Lasse om jag får låna ett av hans tält han har ett par i olika storlekar! ^^'
Faktiskt ätit en del idag! Inte mått så illa utan mer ledsen och vet inte varför smått trött är jag med men det vet jag varför och tror mer en jag har svårt att sova i den här stormen!
Men har bara hadf svårt att le och var glad idag! Mamma såg igeom mitt fake smile då jag hämtade mat.. Visst kora och fländörs fick mig le men så fort jag inte hade dom just brevid mig så var jag deppig samma sak då jag läste manga eller såg på ash vs evil episod 6. Kan vara vädret och att jag sover dåligt men dagen har vara så tung.. :/
Fick också en del nya sår av fländörs! Han är allt snäll >_> vet att han inte gör det med flit men ibland gör det grymt ont då han ska tutta på sin tass! Västra var att jag små sov då han kröp hos mig och började att vara go! Var ensam hemma en stund för Ellinore åkte iväg med en kompis och mamma och pappa var och handlade! Tömde brasan på dam och bitar av trä som inte ädlast upp sedna duckade man igång den hämtade kläder och sedan gav man Mimmi mat! Väl själv hemma kunnde jag faktiskt ta det lung var inge liv någonstans! Hundarna sov och var lunga! igen som sprang runt eller skrek en mobilen i huset för en gångs skull!
Tyvärr var lugnet inte så länge jag önskade.. Men mamma och pappa kom som tur var hem först och hade köpt glass åt mig! Blir att äta lite av det imorgon! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards