lady E

Alla inlägg den 23 december 2015

Av evelyn dahl - 23 december 2015 02:47

Fotade kira och mig en kort snabb stund idag hon var inte super duktig då det gäller att sitta stilla och fint men hon hade nog haft det jobbigt då det var mycket skrik och allt då jag sov min stakars tjej önska jag hade ork att ta tag i min lilla syster så du får det lungt!
Blev 2 bilder jag blev nöjd med av 10 kändes rätt bra där.. Men svårt att fota själv då rummet var mörkt och viste inte hur fokusen blev ^^'
Men ja två är bättre en inget! :)

Av evelyn dahl - 23 december 2015 02:42

legat i min säng hela dagen verkligen mått skit.. Velat sova och inge mer.. Mamma tvingade i mig mat idag igen och klarade mig från att spy upp det.. Hatar verkligen detta.. Såg äntligen på säsong 4 av arrow iallafall 1 avsnitt och sedan ett nytt av big Bang theory!
Gör livet lite bättre!
Börjat läsa om food was manga serien och naruto bara för att jag såg videor på delar från manga veritionen och kommer inte ihåg var de delarna var så tänkte läsa om dom!
Såg 1 avsnitt av rwby innan jag somnade om.. Och mamma sa åt mig att gå upp..
Kira har också varit grymt trött idag och hon känner nog av att jag mår skit igen och verkligen inte vill göra något för allt är skit och tråkigt.. Underbara depprition.. Och mer deppig kommer jag bli då vädret bara blir sämre och nästa vecka måste jag ha den underbara veckan.. Slipper åka till habb med pappa och ellinore då men smärtorna vill jag slippa faktist hatar att må skit! -.-'
Vill bara vila ha det tyst lung och kunna koppla av men då måste jag nog flytta här ifrån och vill inte bo i lägenhet.. Vilket ät det ända jag får hjälpt att hyra osv.. -.-
Vill bo i ett litet hus en stuga bara jag slippe två i stan! :/
Kira och fländörs kommer ju flytta med mig då de är typ mina djur.. Och jag är ju den som håller på med dom mesta och båda två är ju lite över mysiga då det gäller mig och varje gång jag går ut utan kira får hon panik inne så hon måste ju med!
Och jag är den ända som gillar fländörs i familjen för pappa gillar inte att han pissar inne ibland ocj river ner saker och mamma är inte heller så där glad i honom över det! Och sist de är skogs djur uppväxta i skogen båda två kira skulle inte klara av att bo i stan och inte fländörs heller därför vill jag bo i ett litet hus eller stuga i skogen så de kan känna sig hemma och jag kunna vara lung och inte stressad.

Av evelyn dahl - 23 december 2015 02:32

vill ibland strypa min mobil alltså!!
Vet fan inte vad felet med den är!
Måste vara något som gått sönder eller batteriet som blevit knäppt.. -.-'
Vill inte lämna in den för då är den borta för länge eller så blir det problem som
Med min förra de öppnade upp och kollade visst den funkade någon månad innan den dog så fort den var av laddaren och samma med Ellinores mobil efter de bytte glas på mobilen.. Så vill helst låta bli att lämna in den.. Kommer ha den tills jag får en ny eller den dör.. Hatar att den håller på så här men vill inte slösa pengar på en ny mobil då jag har en som funkar sådär bra om man kollar bort från batterietet och då den får knäpp på laddaren...

Av evelyn dahl - 23 december 2015 02:28

här har ni 3 bilder på hur hans julklapp ser ut!
Är han inte stilig och söt!
Han bryr sig inte om rosetten utan han sitter stilla då jag sätter fast den och tar av den och man dör nästan över hur söt han är :')
Riktigt nöjd över den och han gillar den faktiskt med! :)
Han vissar smått upp sig då han har den på sig springe och ropar på alla och går lite mer fint långsamt och huvudet högt ser rätt roligt ut men också gulligt! :')

Av evelyn dahl - 23 december 2015 02:24

hittade bilder på hur skogen var runt oss innan det blev kalhygge! Och som
Jag saknar det!
Älskade att springa i skogen fanns så mycket svamp och sov ofta vid små områden med gräs bara några meter från huset.. Efter kahugget försvann massa svamp ställen och de där fina gräs områdena jag sov vid och många stigar kördes sönder av traktorerna.. Hatar det verkligen var det så svårt att använda hästar och spara mer träd.. Har varit så mycket översvämningar och lera pågrund av att träden och mycket skog försvann.. Och planterat nytt har de inte heller även om det gått snart 5 år sedan det hände! -.-'
Vet att vi måste hugga ner träd osv men de har förstört marken runt okring och det ligger kvar massa grenar som slängts ihop i högar och blevit som ett träsk på vissa delar vilket jag inte gillar.. Ska man ta ner träd eller göra kalhygge kan man föröka göra det försiktigt och inte förstöra massa mark och natur.. Och sedan ge liv till den delen av naturen du tog bort..

Ovido - Quiz & Flashcards