lady E

Alla inlägg den 19 december 2015

Av evelyn dahl - 19 december 2015 21:59

                     

Av evelyn dahl - 19 december 2015 21:50

brände min hand idag då man spårade i skogen med kira kan knappt böja på de fingrar jag brände mig mest på.

sitter med handen i en skå med kallt vatten och is. uppdaterar detta inlägg från daton för det är lättare att skriva på med bara 1 hand.ville bara berätta varför jag kommer uppdaera dåligt så de som läser min blogg dagligen inte börjar undra.

och sedan händer inte mycket om dagarna nu då jag brände mif kmmer inte oka hålla i saker nu på ett tag kanske inte ens orkar hålla koppel då man är ute med hundarna det svider som fan såfort min hand inte igger i kalt vatten..

tur var man inte så llångt hemifrån då man brände sig och fanns is på srenarna så jag kunnde hålla handen kal påvägen hem i all lera och över mjuk sand.. .


 

Av evelyn dahl - 19 december 2015 00:50

jag ville inte ens gå upp idag..
Mådde så dåligt att jag önskar jag sovit hela dagen.. Tyvärr så var jag ju tvungen att gå upp behövde ju äta och annat.. Blev bara lite ostbågar på hela dagen med dricka var bara så trött och sur på allt.. Tur har jag ju kira och fländörs som fick mig må bättre och kunna le. Såg också på det nya noragami episoden som kom ut..
Också börjat se på food wars som den heter på eng xP
Orka skriva hela namnet på serien!
Läser manga serien och gjort det något år eller mer och gillar det verkligen dock finns det lite naket i den osv men oftast bara då folk äter maten som blevit lagad :)
Rätt rolig anime serie må jag säga så kommer fortsätta se på den med glädje! :)
Idag var också mammas födelsedag så hon köpte en tårta till sig själv och 2 nya byror jag höll mig i mitt rum för ja jag är inte på humör för att vara bland folk då jag mår skit och kan inte annat en gråta om kvällarna.. Känns som allt gick åt fel håll efter jag hållit in så många av mina känslor och bara tagit allt skit jag fått på mig.. Kommer aldrig bli av med smärtan i hjärtat elle rösterna i huvudet.. De kommer alltid vara där och vänta att dra ner mig i depprition igen..
Stängde in mig i mitt rum och legat här hela kvällen allt har bara varit så jävla dåligt den senaste tiden vet inte om jag kommer bli bra igen..

Ovido - Quiz & Flashcards