lady E

Alla inlägg den 8 december 2015

Av evelyn dahl - 8 december 2015 04:03

förutom att jag sov bort halva dagen så va tag ute med kira!
Vädret hade varit sol och inga stacka vindar vad jag fick veta!
Kan säga att det var vackert ute då man gick med kira som var grymt länge sedan man var! Hon var sitt valiga snälla sig och jag fick ett par fina bilder på henne! (Via mobilen)
Annars har jag och pappa sett på lite olika djur dokumentärer på mammas dator och jag har läst en del manga ^^' läste ut 4 Maga serier med från 7-34 kappitel och mellan 15-30 sidor i varj kapitlet ^^' läste snabbt och var allt borta då jag läste xD
Hade musik på och märkte inge ens att låten jag lydnade på var slut för en typ 1 timme efter xD
Också fixat en del bilder och nästan fått klart 2 album med bilder går lite små segt men det är album med lite bilder så det går faktiskt rätt snabbt!
Inte varit mycket inne på youtube idag så har lite att stressa igeom xD
Annars har dagen varit lung och inte mycket har hänt.. Fick reda på att mamma var ledig imorgon och hoppas hon inte får mig att vakna innan vi ska till Örebro vill inte vara närvös och kolla på klockan tills vi ska åka.. Vill helst vakna och sedan dra iväg hinner inte bli närvös för man är redan på väg till det man ska vara närvös för.. ^^'

Av evelyn dahl - 8 december 2015 03:48

sov bort hela dagen typ! Eller mer vaknade somnade och vaknade minst 5 gånger.. Men fick reda på att kojan jag byggde då jag gick i 5-7 hade gått sönder på grund av stormen som var under helgen.. Gick ut och kollade och jupp en av väggarna hade låsttnat och taket hade sjunkit ner.. Pratat länge om att riva kojan och bygga något liknade mini hus eller som mamma säger friggebo men vill inte känna mig som Emil i lunneberga så stuga eller mini hus! Har varit prat om det redan då jag började 7:an men vi hade tyvärr inte ekonomi till det tror inte ens vi har det idag heller! Vet inte när kojan blir fixad men pappa kommer nog göra det imorgon för det är medta delen hans grejer i där typ lådor, frigolit, plankor och dörrar och mer skräp.. >_>
Dock behöver vi bara lyfta taket spika fast de brädorna som låsttnat och sedan är det klart så max 15 min sa pappa att det skulle ta..

Ovido - Quiz & Flashcards