lady E

Direktlänk till inlägg 25 november 2015

Örebro!

Av evelyn dahl - 25 november 2015 02:43

hej!
Igår hände inte mycket så hade inte riktigt något viktigt att skriva så tänkte ingen ide att uppdatera något då ju.
Men idag var det habb i Örebro och lite annat som hände!
Vi kom in lite tidigare en valigt så blev att åka till lager 157 och köpa lite kläder hittade lite faktiskt ;)
Efter det var det iväg till habb där man sa sitt namn och annat för fort så fick stå där en stund innan man fick gå.. Väll hos Maria pratade man om hur sur och besviken man var över mötet man var på och att det var som de inte lysnade på vad jag hade att säga utan jag fick höja rösten och nästan bryta ihop för att de skulle fatta.. Sedan pratade vi om annat som hänt under veckan och hur jobbigt det är för vissa i familjen nu med bråk här och där.. Ska föröka fråga pappa om
Vi kan åka iväg till hans kompisar här framöver för mamma skiter i att jag vill rida och att fråga henens vänner och pappa vill ju att jag ska känna hur det är att sitta bakom En travhäst i en sulky så! Han hade träffat en gammal kompis som nu hade varit i Örebro och kört det roliga var att hon också var gravid och snart ska ha ofc! Riktigt vågat att köra trav på Örebro travbana då man är gravid!
Efter habb var det hemåt och man åkte i en karavan med bilar för att det var fullt med trasiga bilar efter vägen 2 lastbilar med motor problem eller sprängda däck och en Volvo stod vid sidan av vägen några had bevit stoppade av polis och mera kan säga första gången på länge det hände saker på vägen hem från Örebro! Väll i Karlskoga så blev det in på Coop och handla! Mamma köpte någon slags kladdkaka som såg god ut med hallon kräm och annat på. Kan säga att den var riktigt god förutom de frusna hallonen gillar inte frusen eller varm frukt! Utan det ska vara direkt från affären då man ska äta den och inte på pizza eller i en frusen påse.
Väll hemma hade pappa fixa maten och pratade lite med honom om det som hände i Örebro! Sedan fixade man också brasan idag och hade fått mitt månads paket från penny girl fick att par nya ridvantar som jag har ett par likadana >_> kan säga att ridstrumpor och vantar är inget jag behöver oroa mig att köpa till mig själv xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards