lady E

Direktlänk till inlägg 23 april 2015

Filmer!

Av evelyn dahl - 23 april 2015 22:56

Ja dessa var dagens filmer man tittat på :3
Först är det The blair witch prject..
Denna film kom ut 1999 handlar om ett par undgomar som ska utreda en sägner historia om Blair witch så de ger sig av i skogen filmen är filmad av som så kan vara mycket i luften eller backen och ja ni vet vad jag menar.. Men den gav mycket skräck och otäcka känslor och därför är den rätt så känd i vissa länder :)
Jag gillar den för man får känslan hände detta verkligen finns det en häxa där osv..

Cube handlar om ja en jätte stor kub..
Och du är i den.. Olika rum finns som du kan ta dig till men vissa rum har fällor så du dör om du går i fel rum eller om du inte är försiktig!
Du är inte där själv uren med andra och så klart folk som inte får tillräckligt med sömn mat och vatten blir galna och ingen vetskap om varför man är där, vad som hänt, , hur tog jag mig hit, jag höll hur på att dö, vilka tog mig hit, vad vill dom med mig/oss, vilka är ni gör saken värre. Så de går från kub rum till nytt kub rum och försöker hitta vägen ut.. Det är en bra film tycker jag lite seg men alla är ens fiende men också vän väldigt tänk och känna film :)

Candyman detta är en skräck film om att du står framför en spegel och säger hans namn 5 gånger och han ska då komma och du dör! ( ungefär som bloody marry) Candyman blev mördad då han hade blevit kär i en tjej hon blev gravid och fadern till dottern blev sur och skulle hämnas de jagade honom skar av honom handen tryckte in en krok och sedan smörjde honom med honung och förstörde olika bi kupor så alltså han blev attackerad av bin sedan brände dom honom på en påle/ kors.. Han ande/ spöka ska hämnas på alla som kallar på honom. En tjej försöker lösa att fall om candy man och mycket händer efter det ibland använder hon honom osv men jag tycker ni borde se den visst den är gammal men bra :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Ovido - Quiz & Flashcards