lady E

Alla inlägg under januari 2015

Av evelyn dahl - 30 januari 2015 00:49

Åh Gud började gråta av glädje när jag såg en arrow trailer på Facebook man hör oliver säga i need to go back och jag bara är han vid liv?? Och så fortsätter det och jag bara börjar gråta av känslan att han lever jag är bara så lycklig han är ju huvud personen i hella serien den handlar ju om honom från början! Åh vad glad jag är!

Av evelyn dahl - 29 januari 2015 20:31

Ja kira var otroligt duktig idag när vi var ute :')
Maten gick bättre idag först åt jag en smörgås bara halva dock sedan till lunchen tog de 8 sista chiken nuggetsen från igår sedan pizzan som jag lämnat så jag fick i mig mat sedan tog jag en apelsin och lite saft innan jag skulle åka kände hur illa jag mådde då vi skulle till sjukhuset.. Satt och väntade ett bra tag var mycket folk där innan det var min tur de tog fyra små rör men kände ändå att jag var helt slut efter det ville inte med mamma in då hon skulle handla sedan skulle hon också till banken men jag valde att sitta kvar i bilen och halv sova var bara så trött.. När vi kom hem var de sängen och vila var otroligt trött och hade så ont i kroppen..

Av evelyn dahl - 28 januari 2015 19:17

Vaknade vid 09.34 hörde att det regnat vilket det gjorde ush.. flyttade över bilder och videor från mobilen till daton och satt lite där osv...
Sedan var det mat tog hälften av pizza biten jag sparat från igår och satt där och ville bara spy men var ju tvungen att få i mig den där äckliga tabletten jag måste äta nu varje dg med mat :(
Sedan kom Ellinore hem ut med hundarna hon hörde fel på det mamma sa så de fick mat innan vi gick ut när vi kom ut var det vatten under snön ovh hal is ovh kira fick något jävla ryck och sprang ifrån oss men kom tillbacka efter bara några sekunder sa fy och sedan blev det koppel.. Första gången sen kira var 1 år hon försökt sticka från mig ush vet inte vad det är med henne längre... Sedan ialla fall Örebro och höra hur en tjej lite äldre en mig haft det med hennes Asperger och ADD. Hon har leder det bättre en mig har stöd av skolan och vänner hon blev dålig en period som jag har varit till och från :/
Men hon kommer ha det bra och hon gör mer vågar gå ut jag är rädd så fort jag kommer ut svårt att lita på någon osv... Sedan frågade jag mamma om vi kunnde köpa donken vilket hon gjorde till mig och Ellinore hon åt baguett på mötet sedan hem och fick se att jag fått penny girl :')
Och nu myser jag med bästa kira<3

Av evelyn dahl - 27 januari 2015 18:40

Av evelyn dahl - 27 januari 2015 18:39

Av evelyn dahl - 27 januari 2015 18:37

Ville så till stallet en rund hade kunnat varit där om inte allt gick så fel nu till kvällen...Vägen hem gick så jävla segt ush vad segt det gick vet ej varför.. Sedan svänger mamma bara av vägen hem och jag börjar fundera vart ska vi nu?? och så stannar hon jag orkar inte göra mat vi köper pizza.. Satt vi där och väntade sedan på vägen hem var det 5 bilar före oss som stannade och svängde inte när den skulle på vissa ställen... Sedan var det hem sur pappa och blev ligga i rum och må skit... Fattar inta varför han ska bli så jävla sur på mig bara för att jag inte slog tillbacka i högstadiet... Blev slagen av 4/5 peroner vem tror lärarna på 1 ensam tjej som säger en sak eller 4/5 andra evelver som säger en helt annan historia.. Jag hade kunnat bli polis anmäld för jag slog och kanske blivit avstängd från skolan därför slog jag inte utan tog de smällarna jag fick...

Orkar inte höra samma visa hela tiden av honom...

Av evelyn dahl - 27 januari 2015 18:26

Vet inte hur många gånger jag säger till mig själv inge mer svart och vad hände jo jag köpte mycket svart idag ;)

Av evelyn dahl - 27 januari 2015 14:31

Är på lager nu och handlar en hel del kläder ;)
Innan habb och kanske blir köpa något litet att äta med :3

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards