lady E

Alla inlägg den 15 januari 2015

Av evelyn dahl - 15 januari 2015 19:31

Åh vad jag tycker de ser så mycket bättre ut nu en vad de gjorde i säsong 1. Rick passar så bra i skägg och daryl är så sexig i sitt långa hår :')<3

Av evelyn dahl - 15 januari 2015 19:28

Sommar var är du vill ha dig här nu!
Hatar denna jävla snö och is som gör att man knappt kan göra något!!!

Av evelyn dahl - 15 januari 2015 17:03

Ja det har varit segt legat mesta delen i sängen och försökt fixa bilder på ett halft fungerande picmonkey!
Sedan var himmeln fin på morgonen sedan då Ellinore kom hem fick hon hjälpa mig med hundarna kände att jag inte orkade ta en i taget. Kollade om heppe och Emma var ute i hagen vilket de var sedan gick vi hemåt Ellinore var sur för tequila ska gå bakom en och inte vid sidan och att hon inte ville lyssna så jag fick både ha kira som var extra pigg och tequila en period det gick så där drog mig nästan 7 gånger men men... Sen hemma la jag mig i sängen igen och räknade somna. Sedan hade mamma idag igen jobbat över så är jävligt sur man lovar inte saker om man ska göra annat...
Blev tvingad ut i en snö storm där man knappt såg något Ellinore skulle fixat hundarna då jag ser kira utan halsband fick så klart panik och var grymt sur på både Ellinore och mamma.. Nu ligger man i sängen uppdaterat mammas dator och ska nu fixa så picmonkey fungerar!

Av evelyn dahl - 15 januari 2015 16:57

Hästarna smet visst dagen efter med.
Vet att de vill ut de vill röra på sig men det är is på vägarna knappt jag och kira klarar att gå. Ridhus är en bit bort med och det kostar ju pengar. Gärden fick vi inte rida på för hästarna förtör osv.. Förstår dom jag kan inte heller ta mig varet jag vill och röra på mig för det är farligt :/
Vet inte vad man ska göra. Har ingen ide önskar jag kunnde göra något men har ingen styrkan och ingen ide vad man kan göra :/

Ovido - Quiz & Flashcards