lady E

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av evelyn dahl - 19 januari 2015 22:37

Jag mår bara sämre och sämre varje dag som går.. sitter timmar i mitt hörn tittar ut genom fönstret ut i värden och tänker varför är jag här.. Det är den tanken som går i mitt huvud varje dag.. Sitter och önskar jag kunnde förstå varför minsta ord varför minsta sak gör så jag mår skit.. Bär en smärta jag inte blir av med.. Jag vill så bara göra ett sår i kroppen bli av med denna jävla smärta i bröstet som gör att jag knappt kan andas... Men orkar inte höra och se allas tårar när de ser blodet rinna från min arm eller se stora sår i den.... Jag vill bara slippa må skit slippa ha detta fake jag hella tiden jag ler och skrattar låsas som om jag inte är deppig har sånt jävla problem med att vara en stor jävla börda till andra.. Klarar inte av det.. Min depriton börjar gå mot ilska och livlöshet.. Vill bara ge upp lämna allt loppa gråta slippa smärta slippa vara den som förstör allt,.. Jag vet inte längre varför jag lever.. Varför jag är kvar varför jag försöker när jag bara vill ge upp...

Av evelyn dahl - 19 januari 2015 22:15

Ja man blev sjuk magkatarren sa hej jag ska plåga dig och sedan svimmade jag 2 gånger.. 1 gång i köket då jag väntade på maten skulle bli klar och 1 går i duschen tur sitter jag i duschen mesta delenen av tiden... Orkade inget av det jag skulle göra idag..

Av evelyn dahl - 19 januari 2015 06:18

Vet ej om jag sovit eller inte är inge trött så måste ju ha somnat tycker iallafall det men vet faktiskt inte..
UH dagen blir fixa bilder ta hand om matten, dammsuga mitt rum, slänga ut en matta och lufta få bort dam osv sedan fixa lite i garderoben..och sedan ute med hundarna och duscha när Ellinore kommer hem. Vill inte göra det när ingen är hemma för vem vet vad som kan hända och jag kan ju svimma så behöver någon där som kan hjälpa mig osv.

Ovido - Quiz & Flashcards