lady E

Alla inlägg den 24 januari 2015

Av evelyn dahl - 24 januari 2015 21:35

Gav mig iväg ialla fall så klart skulle jag bara fota inte rida. Kul var det att komma ut behöver ju komma på andra tankar. Mamma sa skarpt att rida fick jag inte pga håller på att bli förkyld och sedan fortfarande inte 100% frisk och heppe var ju så klart otroligt pigg eftersom vädret har varit dåligt och is på vägarna har han ju stått ett tag för att han inte skulle gjort sig illa. Men men emla red och han var grymt pigg då vi kom ut på ett gärde med mycket snö bra träning för honom var det. Men skritta var inget för heppe även om han måste värmas upp innan han travar eller galopperar. Så det var ett bra pass för honom och han röde sig otroligt fint :)

Video jag filmade från mobilen finns på youtube ;)

Av evelyn dahl - 24 januari 2015 21:30

( bilden har inte jag tagit)

Jaja vaknade vid 10.12 tog medicin och borstade tänderna... Frågade mamma om jag fick gå till stallet fick inget riktigt svar.. Satte mig vid daton fixade hem musik och bilder frågade igen fick inge riktigt svar.. Tog tacos från igår och åt lite... Frågade igen fick inget bra svar... sedan kom pappa han tidigt. Och då fick jag gå.

Av evelyn dahl - 24 januari 2015 01:18

Ja pappa ska hjälpa en kompis att flytta så mamma och vi blir själva mamma har väntuella planer pch jag kanske drar en stund till stallet och gör en snabb fotografering på hästarna... Det beror om jag hinner förstås och om jag inte ligger imorgon med värdens förkylning.. Ush...

Av evelyn dahl - 24 januari 2015 01:15

Internat problem hella dagen :(

Av evelyn dahl - 24 januari 2015 01:14

Vaknade tidigt låg i sängen och bara tyckte synd om mig själv.. Sedan somnade jag om vaknade av telefonen ringde sedan kom Ellinore hem jag drog ut med kira och kameran fick lite frost och snö bilder och vi blev inte påkörda yey! Idag var det bilar som åkte långsamt och Försiktigt jag tackade för det kira var duktig lungn och fin lyssnar kanske dåligt då något luktar intressant ;P
Sedan sken solen vid 10.00 så slängde ut kira satt på min filt med kameran och fotade henne som sprang. Känner nu att min hals börjar svida så håller väll på att bli förkyld :/
Men men sedan låg jag i sängen med mitt 3Ds och spelade spel tills mamma kom hem fick skäll för jag inte ätit mer en 3 chiken nuggets... Och jag fick hjälpa henne göra mat, sedan kom pappa hem samma sak där varför äter du inte... Gick in i mitt rum satt där till pappa kom in och sa ska vi se på the walking dead så klart hjälper det mig alltid på andra tankar. Efter det kramade han mig och sa att han bara vill mig väll och det vet jag.. Men är rädd och vågar inte äta mår illa av tanken... Sedan ut med hundarna till kvällen glömde jag ju skriva längre upp xD
Innan pappa kom hem gav jag och Ellinore oss ut med hundarna Ellinore ville inte gå för en älg på andra sidan av vägen så klart är det ingen fara då den inte tycker vi är ett hot. Men vi gick och tog oss hem säkra. Sedan fixade jag upp bilder på fb och fixat hem lite ny musik mycket kvar att fixa hem men gör det någon annan dag..

Av evelyn dahl - 24 januari 2015 01:06

Ja livet mitt suger redan som det är jag mår skit och känner själv jag ger snart upp... Och sent idag får man ett mail och ja det var från skolan svarade och får ju se vad jag får för svar nästa vecka... Livet mitt är skit..

Ovido - Quiz & Flashcards