lady E

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av evelyn dahl - 21 januari 2015 23:12

Dags att föröka sova inte för att det händer mycket imorgon men vet ju inte hur jag mår heller kommer. Nog vara död och må skit... Eftersom jag var till tandläkaren och annat idag ush...

Av evelyn dahl - 21 januari 2015 23:09

Sällan jag gör detta eftersom att det är typ feka en bild genom att ta bort och annat men ibland är det värt det ;P
Första bilden ska jag föröka få upp på en tävling men vill ha bort allt i bakgrunden men tyvärr går det inge bra :(

De andra fixade jag för länge sedan inte bara fixat upp dom osv.

Av evelyn dahl - 21 januari 2015 17:57

Ja tandläkaren gick sådär vi pratade hon kollade min tand vi ska laga men så fort hon sa bedövning började jag få panik hörde nästan inte något hon sa jag började skaka. Pappa fans som tur var där. Jag förklarade att jag hade Aspbergers och hon som ska laga min tand hade en son som har samma problem som mig hon såg honom i mig på hur jag betedde mig.
Ush tanken på att få bedövning skrämmer mig.. Spruta i axeln eller armen är okej... Men i tandköttet fan heller... Har mer panik en någonsin...
När jag kom hem fick jag städa köket vardagsrummet och mitt sovrum efter kira som försökt få tag i påsar eller lådor där det fanns eller funnits godis... Sedan fick jag i mig mat lite mat. Sedan låg jag i sängen och bara latade försökte få ur paniken så jag kunnde gå åtentligt. När Ellinore kom hem gick hon ut och skottade kira fick vara med henne. Sedan gick jag ut fotade kira och tequila dom lekte och hade kul i snön. Sedan låg de en stund innan det var mat och sedan ut igen.
Och nu ser man på mord dokumenterer :P

Ovido - Quiz & Flashcards