lady E

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av evelyn dahl - 16 januari 2015 23:39

Av evelyn dahl - 16 januari 2015 23:05

Ush fan bar dåligt vädret är här alla har fin snö eller ingen snö vi har bladkig skit snö och is som gör att man knappt kan gå eller åka bil..
Ush fan detta väder sedan fick man nästan ett träd över sig idag för att det blåste som fan hörde och såg när de bara vek sig hade gått några meter då det ramlade men det kunnde ha landat över mig och tequila ush så äcklig känsla!!!

Av evelyn dahl - 16 januari 2015 23:02

Varit en jobbig vecka jag har mått så jävla dåligt varit så deppig inte sett mycket att ens leva för.. Är orolig rädd och vill bara ge upp..
Men på något sett känner jag att jag måste kämpa. Jag försöker fixa allt men det funkar inte min kropp orkar inte jag känner själv då den säger ifrån känner mig seg och trött allt snurrar och jag spryr.. Det är de dagarna jag kämpar för mycket den är inte bra men alla tror mig inte när jag säger det..

Ovido - Quiz & Flashcards