lady E

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av evelyn dahl - 25 januari 2015 20:17

Mår så sjukt dåligt just nu.. Panik mår illa har ont i överdelen av magen.. Vågar inte ta natt medicin pga måste drick och rädd att spy..
Jag vill inte det här vill inte till sjukhuset och lämna prover eller prata med folk om min mat eller mage... Vill inte till tandläkaren och ha masa bedövnings sprutor i mun... Vill inte åka på ett möte och träffa folk med samma problem som jag. Jag vet så klart att de haft det svårt och varit lika rädda och nervösa som mig. Att de inte känt att det finns någon där som kan förstå mig och varför är jag annorlunda.. Maria måste jag prata med. Måste föröka må bättre men vet ej har gått hos psykologer förut i Örebro.. Inget har funkat.. Hoppas att det går denna gång orkar inte sitta och berätta om saker och ting hella tiden... Vill inte minnas de sakerna jag måste berätta om för att de ska hjälpa mig...
Skolan vill jag inte heller till spelar ingen roll om den är stängd eller inga elever är där eller inte.. Så fort jag ser skolan kommer känslan att bli nertryckt känslan att jag kommer bli slagen och hotad den kommer inte att försvinna någonsin..

Av evelyn dahl - 25 januari 2015 14:53

Ville gå till stallet idag med och fota men fick ej mamma ville att jag skulle vila för jag ska till sjukhuset imorgon träffa min dietist. Sedan på tisdag är det habb träffa Maria på onsdag habb igen träffa en tjej som har autism med fast är i 20 års åldern och hon ska berätta hur hon har haft det. Sedan på torsdag sjukhuset igen. På fredag har jag inget bokat riktigt en. Och till helgen skulle vi till mormor och hämta lämna paket eftersom kira och bamse fyller år idag.

Sitter och tänker på hur jobbigt det kommer bli..

Av evelyn dahl - 25 januari 2015 13:24

Vi har det kallt och jobbigt medan Lasse har det varmt och gött i Thailand!

Av evelyn dahl - 25 januari 2015 11:21

Idag fyller min fina tjej 6 år!
Kan inte tro att jag nu har ägt henne i 6 år!
grattis kira på din födelsedag!

Ovido - Quiz & Flashcards