lady E

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av evelyn dahl - 4 januari 2015 23:35
Av evelyn dahl - 4 januari 2015 12:59

Svarade på ett sms igår men ja det hade inte allt kommit fram försökt idag 20 gånger minst men fan heller att det vill!! Tagit bort de gamla för sökt skriva nya men fan heller att det inte vill och ändå har jag 4G här i huset!

Av evelyn dahl - 4 januari 2015 09:49

Ja denna kille gick bort förra året!
Kan fortfarande inte fatta det!
Visst jag kanske bara stor och klappade fotade och ibland gav honom gräs eller en morot. Men han har alltid stått i den där hagen så länge jag mina och när jag går förbi och han inte är där eller inte ser honom trava uppe i kampdalden det är bara så konstigt, det känns som om det inte är sant. Men han travar nog på en fin äng där han är nu!

Av evelyn dahl - 4 januari 2015 09:44

Kanske är något jag skulle tänka mig skaffa verkar vara fin i rörelserna och annat inte så gammal. Kanske lite låg men jag tycker jag bör kunna rida hästar som har mankhöden 150 och uppåt. Lasse tycke också hon lät fin men inge ställe att ha henne :/
Så blir att fortsätta drömma!

Av evelyn dahl - 4 januari 2015 09:42

Sitter dagligen typ på mina två dw följer olika mäniskor och olika grupper och nu under denna vecka har jag märkt att skador med hästars ben eller hovar har varit väldigt stor. De är öma eller har fått sår eller spprikor i hoven/benet de har svårt att gå på benet eller vägra helt enkelt att stå upp. Så klart vet inte många varför jag är själv inte säker på vad som är fallet. Men de flera tror att det är för att marken är hård eller att det funnits något vasst i hagen där de gick och vissa tror att hästarna haft ett bråk och skadat sig under fighten..

Ovido - Quiz & Flashcards