lady E

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av evelyn dahl - 20 januari 2015 21:13

Ja när jag satt och åt lunch så kom fländörs och ville att jag skulle mysa med honom så och när jag skulle äta så drog han tassen på min hand och sa mjau så blev klappa och äta samtidigt xD

Av evelyn dahl - 20 januari 2015 21:09

Ja kora var otroligt duktig idag brydde sig inte om sopbilen eller de lastbilar som åkte förbi. Eller då vi mötte andra hundar. Hon är alltid osäker i början men kungar sedan ner sig. Sedan var det inge problem med folk heller :)
Sen på vägen hem testade så klart att ha henne lös. Har hållit henne kopplad pga halt ute osv. Och blev lite närvös då det helt plötsligt stod ett rådjur på vägen och det sprang iväg kira brydde sig inte sen var våran granne ute och hon gick bara förbi blev så stolt över henne så kunnde inte låta bli att gråta av glädje. Så klart blev hon orolig och hoppade och knuffade på mig och jag kramade henne så klart är så glad att hon finns där vid min sida. Blev mys i en varm säng och såg på James Bond :3

Av evelyn dahl - 20 januari 2015 20:59

Kira var glad över snön kan jag säga låg och rullade sig sig en galning hoppade och busade som fan xD

Ovido - Quiz & Flashcards