lady E

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av evelyn dahl - 30 januari 2015 20:18

Ja promenaden idag var skit de körde bort snö från vägen och nästan körde ner folk av vägen så vände så fort jag kunnde och gick uppe i skogen och kira sprang och var glad ändå hon gick ju vara ute medan jag halkade på lös snö och is.
Sedan när jag kom hem hade mamma fixat kiras nya öron medicin som vi nu ska använda varje dag i en hel vecka och se hur det blir annars ska vi åka till veterinären och låta dom kolla öronen. Min förta tanke var nej ush då mamma sa att jag var den som skulle sätta ditt munkaveln och hjälpa till och se till att kira är lungn. Visst haft tanke att skaffa munkavel men det var för att hon inte skulle huga en hund då jag ville att hon skulle träffa hundkompisar att leka med osv.
Men men när vi var ute med hundarna var det allt fart på både kira och tequila de lekte sprang och busade så mycket :)
Sedan så skulle vi hämta mina näringsdrycker och lämnade sedan Ellinore hos Ennie så det blev inge mormor tyvärr :/
Men men det finns fler dagar och jag ska färga håret imorgon hej då miss färgade hår och hej svart hår med gärna toppar :')

Av evelyn dahl - 30 januari 2015 00:51

Av evelyn dahl - 30 januari 2015 00:49

Åh Gud började gråta av glädje när jag såg en arrow trailer på Facebook man hör oliver säga i need to go back och jag bara är han vid liv?? Och så fortsätter det och jag bara börjar gråta av känslan att han lever jag är bara så lycklig han är ju huvud personen i hella serien den handlar ju om honom från början! Åh vad glad jag är!

Ovido - Quiz & Flashcards