lady E

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av evelyn dahl - 8 januari 2015 18:44

Ja på habb gick det bar pratade om vad som hänt under de veckor vi inte träffats. Och ja sedan blev det kolla lite hur min kropp fungerar. Går snett och har fortfarande dålig balans fått blåmärken på vissa delar av kroppen efter gårdagen då jag slet och slänger mig och då jag ramlade igår.. Gått ner 1 kg med... Fan...

Av evelyn dahl - 8 januari 2015 18:39

Kira blev våran hund innan de ens blev till salu kan man säga! Pia ville tacka oss för att vi hjälpte henne betala mat och halva summan av veterinärs kostnaden så vi fick välja en av valparna dock gav vi henne pengar för kira ändå!
Så klart skulle vi ta en om den gick ihop med tequila. Var svårt början Kim, kira och bamse var mina favoriter bamse var så klart för han såg ut som en stor lurvig Björn men han var lite för lat för mig och åt mycket. Sedan var det Kim och kira kvar som såg mer ut som en rottweiler inte lika fluffiga som de andra.
Kim var en kille som var lungn och en mysig kille gillade att vara i knät eller ansiktet. Men han var en hane så vi skulle behöva kastrera honom och vi hade tyvärr inte de pengarna just då och så klart blev då kira kvar, var ett svårt beslut eftersom ofta kan 2 tikar slås men tequila har varit en riktigt snäll hund tog kira som hennes egna valp som tur var! Men men vi såg en gullig sak som gjorde henne lätt att se redan som bara 2 veckor gammal. En av dessa små valpar hade en gullig vit fläck under hakan! Så vi valde just denna söta och busiga valp med vit fläck under hakan och det var min lilla kira! Och det som är mer gulligt är att hon snart är 6 år och fortfarande har kvar den där söta lilla

Av evelyn dahl - 8 januari 2015 08:44

Ja det hade snöat så kira var grymt lycklig gick en lång promenad med henne och emla följde med sedan följde jag med henne hem för att träffa heppe men först tog vi ut iko,Intello och joy och så klart fick de mat också sedan hälsade jag på heppe som jag kan förstå är sur på mig pga inte varit där på grymt länge!
Men han var ändå snäll. Emma var mer vild den tam xD
Var väll glad att det hade snöat!
Sedan kunde jag inte vara borta länge pga Ellinore skulle till Örebro osv så blev att hå med fixa in mat till hundarna och oss sedan dammsuga mitt rum fixa in tvätt i garderoben ge hundarna mat och ut med dom,
Sedan då pappa kom hem var det ut och skotta sen kom mamma och Ellinore de hade med sig pizza jag var inte hungrig så satt i mitt rum sedan åkte jag pappa och kira ner till stan en stund tankade mammas bil osv.

Av evelyn dahl - 8 januari 2015 08:38

Ja igår fick jag ett meddelande att det är dags för en uppdatering så jag gjorde den och la sedan surfplattan på laddaren och när jag vaknar idag så har bara 25% blivit klar... Seg är det japp,.

Av evelyn dahl - 8 januari 2015 08:37

Förlåt för att jag inte uppdaterat på 3/4 dagar man jag har sovit länge nästan hela dagar! eller varit sjuk så inte varit mycket att skriva om så därför struntade jag i det osv.
Det ända jag gjort är sovit legat i sägen och sedan spelat spel kollat på youtube och läst manga,
Sen så klart funkar fortfarande inte sms eller mms på min jävla mobil! :/

Av evelyn dahl - 8 januari 2015 08:34

Grattis Norman!!!

Ovido - Quiz & Flashcards