lady E

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av evelyn dahl - 9 januari 2015 19:33

Av evelyn dahl - 9 januari 2015 13:06

Sett opening och en liten bit av första avsnittet på säsong 2 på youtube åh det ser så jävla bra ut längtar så jävla mycket!!!!

Av evelyn dahl - 9 januari 2015 13:04

Åh snart börjar de!!

Av evelyn dahl - 9 januari 2015 13:00

Fan trodde jag hade ont i armen förut men fan heller kan knappt röra den så ja skriva med en hand blir det!
Och sedan imorgon ska pappas bror komma eller om vi pakter till Storfors och är där istället vet ej...

<3

Av evelyn dahl - 9 januari 2015 10:44

Av evelyn dahl - 9 januari 2015 06:26

Dog typ när jag såg detta visste så klart att allt skulle bli skit eftersom det är mycket bröst och rumpa i denna musik video!
Men de delar då det inte finns så är den faktiskt väldigt vackert ritad och låtarna gillar jag har ofc fixat hem dom ;p
Men ja videon blir typ borttagen från youtube eller de sidorna den kommer ut på så den är svår att hitta och se på. Har sett hela för en som jag följde slängde upp den tänkte vad är det här fattade inte vad det handlade om osv så såg om den 4 gånger och så klart fastnade jag för låtarna de har härligt ljud och man börjar smått dansa och sjunga med :3

Men det är vad jag tycker!
Och så klart visar den ju att internat äter up oss en del ;p

Ovido - Quiz & Flashcards