lady E

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av evelyn dahl - 18 januari 2015 21:27

Gud det var så länge sedan jag såg just denna film. Den var så äcklig. Kryper i mig och ush det var hus de åren jag var livrädd för skräck filmer och lätt att skräms men för de flesta går det över och man är inte lika rädd längre. Men denna var äcklig för ja det är en växt som kryper in i dig och vissa scener är motbjudande ush. Men tycker att man ska sa vad som hädandes sen för ja jag vill ju inte förstöra för de som läser här osv.

Av evelyn dahl - 18 januari 2015 20:14

Omg kolla vad man fick på fb!
Detta är sassy och jag på en hund tävling under 2006 alltså jag är 9 år :) det var min första tävling och ja vi kom andra plats! Tror inte jag kommer tävla igen blev super nervös och gjorde många fel men blev ialla fall 2 kändes skumt faktiskt!

Av evelyn dahl - 18 januari 2015 00:35

Varför ska jag börja tänka på de jag valt att få ur mitt liv.. Blir alltid så.. Jag är så rädd vill inte att någon ska skada mig veta för mycket om mig känna den riktiga jag.. Kunna mina svaga punkter.. Knuffar bort alla till slut.. Ibland gör jag dom illa för att jag själv är för rädd att släppa dom in.. Har på mycket rädd att prata om det säger inget inte ens till Maria min egen psykolog.. Vill inte minas vill inte tänka på dom man har så ont tanken gjorde jag fel finns alltid där.. Och jag är alltid rädd att se dom vill inte ens veta något om dom längre vill bara försvinna ut deras minne ur deras halka liv... Vill inte göra dom illa man jag är bara ett stort jävla problem en feg tjej som gömmer så mycket som borde komma ut. Jag hatar mig själv så jävla mycket...

Av evelyn dahl - 18 januari 2015 00:28

Av evelyn dahl - 18 januari 2015 00:26

Av evelyn dahl - 18 januari 2015 00:24

Allt hår så bra fixat snart över 300 bilder och 3 mappar!
Sedan fixade jag 2 videor 1 är uppe på youtube kanalen ;P
Sedan slängt upp bilder på bloggen och dw ska föröka fixa klart de sista bilderna på limerick och Julia och så är de klara! Så skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards