lady E

Alla inlägg under januari 2015

Av evelyn dahl - 11 januari 2015 14:42

Är så jävla svag...
Varför föll jag för dig?
Varför har jag alltid det leendet då jag ser eller hör ditt namn..
Jag vet att jag inte är ensam om att ha känslor för dig... Jag kan aldrig få dig. Jag kan aldrig ha dig hålla om mig.. Hur mycket jag en önskar hur mycket jag en älskar och drömmer om dig kommer du aldrig bli min. Du vet inte om att jag finns.. Du vet inte om mina känslor du vet inte om hur mycket jag önskar att jag var din.. Smärtan i bröstet är stor och alla tankar Som säger detta går inte.. Han och du är i helt olika platser.. Du vet om honom han ser inte dig.. Vilket är sant..

Av evelyn dahl - 11 januari 2015 08:23

Ja någon är glad att det snöat för just den hunden älskar snö och skulle vara ute hella tiden!

Av evelyn dahl - 11 januari 2015 08:21

Ja igår kom pappas bror de satt och pratade och vi gjorde hamburgare på trappan jag åt upp mina 2 söt sura såser som var kvar och ja jag vill ha mer kan jag säga :3 och så klart har hela dagen varit snö storm och jag har verkligen inte velat vara ute.
Sedan då pappa körde hem Peter.
kom Lasse och vi fick godis :)
Och vi satt pch pratade och annat.
Så klart blev jag trött så när Lasse åkte blev det sängen och sova!

Av evelyn dahl - 10 januari 2015 09:10

Och detta tänkte jag till mig xD

Av evelyn dahl - 10 januari 2015 09:10

Vill ha detta till kira och tequila :')

Av evelyn dahl - 10 januari 2015 09:05

Åh önskar jag kunnde köpa detta!

(Häst)

Av evelyn dahl - 10 januari 2015 09:00

Kolla vad snyggt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards