lady E

Alla inlägg den 11 november 2014

Av evelyn dahl - 11 november 2014 08:11

Ja då körde mamma en ny bli och den tog högt på många ställen växeln var seg och däcken såg inte så fina ut och sättet kan jag säga bar bra till rumpan men ryggen var det som om man låg på en sten..
Så blev ingen bil kl var mycket för mamma skulle jag kolla efter en till osv..jag gick själv och drömde lite om motorcyklar och hittade en grymt fin bil med mig inge pengar och on jag får pengar ska det gå till en häst! Sen när vi åkte hemåt ringde hon Amanda och sa att vi inte skulle komma.. Vi skulle ta det då mitt ben är okej istället fick hon som svar.

Av evelyn dahl - 11 november 2014 08:06

Ja det gick riktigt bra hade gått upp 2 kg på 3 månader.. Vägde 52,7 sedan hade jag väldigt bra D vitaminer vanligen ska man ha 75 men jag hade 105 så det lät ju bra.. Jag ska fortsätta äta 4 gånger om dagen med små mellanmål och sedan rörs mig lite smått.. Det kom en läkare och de kollade på såret de sa att jag skulle ta det lugnt så det inte går upp.

Och så där äckligt ser det ut!
Kanske inte lika äckligt som första dagen men men..

Ovido - Quiz & Flashcards