lady E

Alla inlägg den 16 november 2014

Av evelyn dahl - 16 november 2014 00:40

Just nu känner jag fan ta denna sida lite.. Blevit så sur på den men känner mig ändå trygg säker och ingen kan göra mig illa som på fb!... Men men.. Ska ta en paus behöver andas ut jupp!!
Hatar att säga det men orkar inte få skiten jag får där... Kommer hata mig själv för det men vafan... Behöver ta en paus får skit för mitt namn är på bilderna och annat är jag trött på...

Ska nog ta en paus här med tror jag sorry ni som läser men känner att allt är lite smått as jobbigt och behöver nog prata ut och reda ut det lite...

Av evelyn dahl - 16 november 2014 00:35

Vaknade skulle se på Pokémon somnade igen vaknade vid 15.00 då var Lasse här sedan kom Linda och gick lite händer då jag datt och såg på yaoi medan hon såg på en serie från min mobil sedan så vet jag att Ellinor satt med min mobil vet att hon också såg på serien såg det på historik osv.. men men älskar mig själv att jag valt att se om yaoi serier ://)
Och sedan att jag kan få Linda dö av skratt.. Vi såg på hounted house 1 och 2 sen mycket på yaoi från min surfplatta och sen fick hon spela lite Pokémon Y :)
Nu åkte hon hem och jag är dö trött så ska sova nu och hoppas att jag slipper gråta igen.. Linda fick mig ju skratta och må bra idag vilket jag har behövde i många dagar nu!!
Sedan flätade hon också mitt hår :')

Ovido - Quiz & Flashcards