lady E

Alla inlägg den 4 november 2014

<3

Av evelyn dahl - 4 november 2014 18:15

Av evelyn dahl - 4 november 2014 18:14

Av evelyn dahl - 4 november 2014 18:10

Kira var jätte duktig idag drog bara på vägen hem pga en erson lämnade oss och sedan stannade en bil en bit från oss och så stod hon där och rökte.. Tur kom pappa och plockade upp oss. Men mamma slängde sig runt mig då jag kom hem och sa att jag int får gå ut själv eftersom min hälsa är som den är.
Hon förklarade att personen jag var ute och gick med inte skulle kunna hjälpa mig om jag fastnar eller råkar göra mig illa typ bryta benet eller slå mig så jag inte kan gå. Eller om jag svimmar.. Händer då och då..
Och jag sa så klart att jag klara mig och jag tar det lugnt men nej jag fick inte gå själv utan pappa ska vara med mig så ja detta var ju trevligt...
Tycker hon tar i lite han har inte brytt sig förut och hon sa ju liksom precis som min läkare att jag måste ut och gå.. Och när jag är ute och går då får jag inte gå vet ej vad hon vill lixom!!

Av evelyn dahl - 4 november 2014 08:31

Mamma ringde för att kolla om jag var vaken.. Skulle ta in mat från garaget och då frågade ska vill eller inte till Ennie eller vad håller du på med. För Ellinore sa att vi inte skulle ditt. Och hon bara det är en hemlighet och Ennie skulle nog ha annat främat.. Vet inte länge vem man ska lita på går ju fan inte längre ju alla ljuger alla håller saker men borde säga bakom ryggen på en och ingen håller det de lovar längre...
Har smått lust att flytta typ när detta håller på...

Av evelyn dahl - 4 november 2014 05:50

Ja min dag var tråkig låg för det mesta i min säg klappade på kira och ja var rent av trött.. Sedan ringde mamma ja Ellinore hade inte fått någon taxi hem dock hade hon inte heller fått någon till skolan. Mamma hade fått punkar på bilen och pappa hade problem att ta sig från jobbet men lykades i alla fall.
Så det var bara för mig att slänga fram kläder till mamma och sedan försöka få it hundarna så slängde på dom täcken och sedan drog jag ut i spöregn. Sedan hem fixa med mig äpple pengar och täckena som var för små. Sedan var det bara Att åka mot Örebro.

Av evelyn dahl - 4 november 2014 05:31

Ska se om mitt huvud fungerar mer som det ska idag ska föröka läsa bok men liten text och sedan försöka fixa lite matte och hoppas på att inte få huvudvärk.. Sedan träna med bågen i 20 min och sen se om jag hinner ut med kira och tequila och tränar asfalten innan mamma kommer hem vid 14.00 för vi skulle kanske till Ennie. Men mamma mådde inge bra igår så vi får se.

Av evelyn dahl - 4 november 2014 05:27

Av evelyn dahl - 4 november 2014 05:26

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards