lady E

Alla inlägg den 5 november 2014

Av evelyn dahl - 5 november 2014 19:17

Av evelyn dahl - 5 november 2014 17:13

Orkar fan inte snart.. Vill bort vill inget mer en bort ditt ingen vet vem jag är där jag kan vara ingen!! Där jag är ostlig ingen kan hitta mig och jag kan leva ensam bland massa andra mäniksor som inte vet om hur jag mår eller vad jag kämpar igenom...

Av evelyn dahl - 5 november 2014 17:10

Ser mig i spegen varje dag och för varje gång så har jag försvunnit mer in i mörkret.. Ser ingen riktig lycka i livet... I mig själv.. Allt är svart demonen i mig har snart tagit över hella mig.. Kommer hamna på psyk kommer säkert ha mer stora jävla sår över min kropp.. Tittar i spegen ser inte det leendet jag vill se när var jag lycklig på riktigt senast?
Frågar mig själv det varje dag jag mins inte.. Förlorat så mycket.. Förlorat min bror som jag mins honom förlorade gammelmormor.. Förlorat kontakten med Annelie efter hon fick canser för 4 gången.. Har Lämnat alla mina vänner bakom mig allt de ser är min rygg och det dumma jävla fake leendet jag ger dom.. Det dumma leendet jag övat på i så många år.. Förlorat många fina husdjur.. Tazzan, petan, pila, king och snutits... Beter mig som ett svin sviker alla är rädd för allt... Vänder mig så fort jag kan och springer för minsta lilla.. Låst in mig här i mörkret... Därför har den vunnit jag har gett upp.. Det är bara kira kvar jag kämpar för.. Jag kan inte lämna henne men vad händer med mig när hon inte längre står där.. Då är allt borta för mig..

Av evelyn dahl - 5 november 2014 10:08

Före.

Efter.

Tyckte det var dags att bädda sängen så kämpade mig själv att göra det.. Tycker det är jobbigt men måste ju lära mig detta eftersom jag snart är 18 år..

Av evelyn dahl - 5 november 2014 09:00

Sitter och nördar mig in på Tumblr igen kan säga man ser massa skuma, roliga, äckliga, snygga och häftiga saker där!
Ja porr bilder skulle jag klara mig utan att mina kill kompisar jag följer kunde låte bli men de är killar...
Sedan finns det så mycket jag lär mig om!! :3

Av evelyn dahl - 5 november 2014 08:58

Vaknade senare en vad jag brukar och gissa vad!
Mamma har tagit mina nyklar alltså garage, hus, cykel, skåp nyklar satt där lixom!!!
Sedan hade hon tagit son dator med och hittar den ingen stans!!
Blir typ ligga inne hella dagen :(

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards