lady E

Alla inlägg den 9 november 2014

Av evelyn dahl - 9 november 2014 20:11

Gjort klart bilderna från första gången jag var i botorp med Linda kändes skönt att bli av med dom osv.

Av evelyn dahl - 9 november 2014 19:55

Känns som om såret inte vill sitta ihop Nepp det öppnar sig hella tiden känner nä det gör det.. Svider som fan på benet och jag vill bara skrika..
Gråtit flera gånger på grund över hur jävla lyckad jag är.. Hur kunnde man få en jävla trasig plast bit i benet.. Någon måste trampat på skivfodralet och det sprak sedan hade biten gömt sig under en karton jag slog benet imog och där gick den rakt igenom mina byxor och in i mig och satt där tills jag tog ur den..

Imorgon blir det sjukhuset... Ska till dietisten.. Kul sedan ska jag träffa min läkare och han ska förklara om vad som kan vara i min kropp..
Pga svimmar ibland, ont i kroppen, ramlar omkull, feber, huvudvärk och dålig balans.. Kira är vid mig varje dag nästan varje sekund.. Hon sover vid mig ligger vid mig hon vägrar till och med vid vissa lägen att äta om jag inte är nära henne..
Hon är orolig och det är fländörs och tequila med.. Feber mycket vid mig och följer mig när jag ska någonstans typ köket och toa..

Av evelyn dahl - 9 november 2014 14:09

Trodde benet var bra men hade fel.. Problem att gå eller stå med det.. Och blött igenom 3 plåster... Fan säger jag bara..

Av evelyn dahl - 9 november 2014 14:08

Detta borde alla med häst fixa.
Tänk själv lättare att äta ur du behöver inte vara orolig att hästen får i sig smutsit vatten som kan vara blandat med allt i leran.. De slipper få dam och lera med i munnen riktigt smart säger jag att skaffa dom en låda eller en höpåse maten kan hänga eller vara i.

Av evelyn dahl - 9 november 2014 08:19

Har massa bilder jag måste fixa men tog något lättare bilder på heppe och Emma förra vintern ska sätta mitt namn på dom för allt annat med färg och ljus är redan fixat.

Av evelyn dahl - 9 november 2014 08:18

Vaknade vid 05.55
Har ont i magen... Vet ej varför.. Sen känns benet bättre visst kan inte gå normalt med det en osv.
Ska också till Biltema och köpa farsdags present!.

Ovido - Quiz & Flashcards