lady E

Alla inlägg den 10 november 2014

Av evelyn dahl - 10 november 2014 13:36

Då var man här köpt massa medisin och annat till både mig och mamma... Pratat med läkaren de hittade inget i mitt blod men skulle det bli värre skulle vi höra av oss... Allt bara försvannför mig vet ej vad jag ska göra eller vad det är med mig...

Av evelyn dahl - 10 november 2014 12:05

Sitter jag på mammas jobb försöker träna benen går skit de börjar skaka så fort jag stärker ut dom rakt.. Och såret svider som fan har lindat benet idag.. För blodet hade nästan gått igenom plåstret.
Närvös på allt vet ej om jag gått ner eller upp i viktigt och om jag har något farligt virus i kroppen är så närvös för allt på sjukhuset idag :(

Sen ska jag också till Nora med mamma och morfar.. Mamma ska kolla bil och tar hon bilen så åker vi och kollar om hennes kompis Amanda är hemma.. Hon har frågat mamma om jag skulle vilja börja rida hos henne osv.. Men inge rida blir det idag inte med mitt ben som det är..
Så om hon är hemma så är det bara hälsa på och klappa hästarna inge mer.

Ovido - Quiz & Flashcards