lady E

Alla inlägg den 1 november 2014

Av evelyn dahl - 1 november 2014 00:24

Av evelyn dahl - 1 november 2014 00:22

Var och satte ljus för farfar, hense, Stefan och fler idag.. Tänkte på alla som gått bort. nära vänner och familj.. Saknar de alla det är ibland fel person som dog..
Och i morgon ska vi till Grums.. Kommer bli jobbigt att se gammelmormors grav.. Saknar henne så! Saknar hennes sång och hur hon berättade om hennes uppväckts och hur hon alltid var där då jag mådde dåligt. Sen blev hon sjuk.. Blev blind och sedan tappade hon rösten och sist hörseln.. Var hemskt att se den mäniskan som betydde så mycket bli så sjuk.. Bara se de vita ögonen ligga i en säng och tittade upp.. Men hon visset nog att jag var där när jag var för jag satte mig alltid brevisar henne och höll hennes hand och då la hon sin andra mot min kind tog henne ett tag att hitta den men hon lyckades alltid.. Gråter. Varje gång jag ser hennes grav saker henne så!

Av evelyn dahl - 1 november 2014 00:16

När mamma kom hem sa hon att Linda skulle komma jag var rätt så slut och sov typ nästan men ja hon dök upp och vi hade kul i 2 och en halv timme åt tacos och kladdkaka :3<3

Av evelyn dahl - 1 november 2014 00:15

Kira var grymt duktig idag kanske lite osäker då det var en tjej och slängde soppor men annars hick hon fint och gick också lös en bit pga var nästan hemma allt som vvar kvar var en uppförsbaken!!!
Sedan tog jag tequila det gick också bra men hon var mer osäker och ville inte lyssna riktigt i vissa sitvationer som lukta ska jag göra på allt.
Och när vi gick förbi hästar var det gå precis bakom mig... Behöver över båda hundarna med hästar och kor.
Och ibland då bilar kom så stälde hon sig på tvären men det går allt att jobba bort :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards