lady E

Alla inlägg den 14 november 2014

Av evelyn dahl - 14 november 2014 23:43

Texten säger mycket..
Sitter här gråter igen... Allt bara går sönder.. Och allt är mitt fel.. Jag är rädd... Så jävla rädd att folk ska försvinna... Att folk ska göra mig illa.. Så jag försvinner först förstör folk även om jag säger till mig själv stannar jag blir allt bara värre.. Är jag där är jag ivägen... De kommer förstöra mig om jag stannar de får inte lära känna mig för mycket..
Sitter här nu och det känns som om någon trycker över bröstet trycker så hårt att jag inte kan andas.. Allt är mörkt ja jag drunknat i mig engen jävla sorg.. Jag är fan bara skit.. Tror jag gör bäst men de vägarna jag välja de blir bara fel... Jag vill ge upp men då står kira där själv.. Och många andra jag kämpar för.. Kanske alldrig ser dom vet jag vet att någon av dom bryr sig om mig.. Debosoar sig för mig.. Tyvärr visar de det aldrig för mig.. Precis som jag gömmer mig bakom ett jävla fake leende dag in och dag ut.. Kommer aldrig ha styrkan att få ut hur jag igentligen mår.. Hur dålig jag igentligen är och hur jag har förlorat mot mina demoner...

Av evelyn dahl - 14 november 2014 20:34

Av evelyn dahl - 14 november 2014 20:33

Blev stolt över denna för det är den bästa bild jag fått på hennes nos och älskar ljuset så när jag tog dotter svart vit blev den mer vacker!

Av evelyn dahl - 14 november 2014 18:04

Alla hästar jag hittar och tycker verkar intresanta och bra är antingen inte inridna, för gamla, för små eller är bara för avel :(
Tycker detta är så jobbigt...

Av evelyn dahl - 14 november 2014 18:02

Slängde upp jätte mycket bilder idag ;)

Av evelyn dahl - 14 november 2014 10:06

Igår satt jag och såg om the walking dead från säsong 1 och då kom pappa in och satte sig brevid mig.
Och ja satt och idiotförklarad de mesta i episod 1 satt och skrek mot mig som inte gjort serien sen när episoden var slut ställde han sig vi dörren och bara vi fotsätter att se imorgon.. Tycker typ om du nu idiot förklarar alla kan du nog låta bli att se den! Jag skrocket med när jag ser på tv serier jag gillar men även om den personen gör något dumt vet jag att den gjort mycket gott så jag sitter inte och skicket idiot mer vad gör du. Och jag skicket mesta delen då någon är i fara osv.
Sen så Han sitter aldrig och idiot förklarar folk i arrow lika mycket men det är en serie om du inte gillar hur den är så bör du kanske kontakt den som gör den och inte skälla på mig!

Av evelyn dahl - 14 november 2014 10:00

Av evelyn dahl - 14 november 2014 09:59

Hoppas jag kan se dig idag.. Har knäckebröd jag ska lämna till dig och ja vi skulle gjort det igår men det blev sent.

Ovido - Quiz & Flashcards