lady E

Alla inlägg den 2 november 2014

Av evelyn dahl - 2 november 2014 17:02

Av evelyn dahl - 2 november 2014 17:01

Ja idag ville pappa ha ut mig och ja det är nyttigt för mig att komma ut även om min hälsa är på väg ner igen.. Hade svag yrsel igår igen.. Ska berätta det imorgon för Maria..
Men jag gick till häst sakerna på en gång :')
Hittade en grön grimma. Sedan hovskydd så klart reflex och sedan reflex lindor också :3
Sedan ett brunt med ljus blå sida riktigt snyggt schabrak.

Ska fixa fram bilder på det jag hittade!
Hittar jag mer slänger jag ju med det också :')

Av evelyn dahl - 2 november 2014 16:55

Ja idag tänkte jag testa en av de 3 nya pilspetsarna jag fick.. Och kan säga detta är inte några jakt spretar som de stod i annonsen.. Plasten är inge vass utan det är mer sidorna skar mig nästan då jag skruvade på den. Sen så sköt jag lite smått och ja den fastnade inte så tänkte jag kanske skjuter för löst och ja det blev en hel del fel då jag tog i lite ^^'
Pilen gick sönder som ni ser.. Jävla plast skit längtar så till aluminium pilarna! De är mer tåliga och man får inga jävla flisar i fingret som man måste skära ut när de gått in för långt..

Av evelyn dahl - 2 november 2014 00:52

Lasse lämnade dessa och sedan 3 filmer och några episoder från olika tv serier. Och ja jag var slut efter allt åka bil= åksjuk :(
Så huvudet snurrade och jag ville bara spy så mamma förklarade hur jag mådde och sedna somnade jag..
Såg allt just nu så fixade det medan jag ändå inte kan sova...

Av evelyn dahl - 2 november 2014 00:48

Graven såg hemsk ut innan vi tog bort alla löv och satte ditt blommor, krans och ljus. Tittade på den och kan inte förstår att det är 5 år sen hon försvann för oss.. Blev ett haj och fråga hur det var med henne om de tar hand om henne.. Typisk sak man gör när man besöker en grav eller minneslund.
Hade på mig gammal mormors favorit halsband. Haft det i en vecka nu..
På grund av saknaden.

Av evelyn dahl - 2 november 2014 00:42

Ja de var lör glada att få åka bil!

Av evelyn dahl - 2 november 2014 00:40

Igår träffade jag bamse kan säga att han är grymt mycket större en jag mins honom och höll på att ramla omkull när jag kom in hos mormor.
Han små ylade och slängde sig på mig. Och jag bara hej bamse stor pojken och kände allt han muskler och en hel del fett.. Han är överviktig med 15 kg.
Sen så fick kira till en början inte träffa sin bror men jag tog henne till honom ändå.. Mamma tror inte kira kan säga ifrån och jag har sett henne göra det sen hon var valp gav sig någon av syskons på henne morrade hon och visade tänderna om hon inte ville busa!
Och först stod vi utanför hon små morrade lite men hoppade mest och ville bussa. Så mormor kom ut och öppnade grinden så tog av kopplet och släppte in henne. Bamse var till en början inte intressant längre utan mormor och morfar var och de bara Gud så mager hon är och hon var lite lägre en bamse kanske 10/5 cm. Men när hon hälsat klart gick hon allt runt och luktade lite sen morrade hon till dör då var bamse på henne där hon inte ville.. Sen vet jag inte vad som hände de bara flög runt hundgården kora först och bamse lite efter. Så om de skulle slås vinner kira i fart och bamse i kraft. Men de var så snälla de kunde busa sen sluta bryr sig om varandra och sedan lukta och sedan igen one bry sig och så höll det på.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards