lady E

Alla inlägg den 13 november 2014

Av evelyn dahl - 13 november 2014 16:42

Ja idag var Lasse här en stund och han frågade så klart vad som hänt med mitt ben och kallade mig klumpeduns! ;P
Sen frågade jag hur jobbet varit och hans leende försvann.. Ville inte ta upp allt skit som hänt mig när jag fick höra hur hans 2 vackor varit... Synd att han ska ha det så jobbigt.. Sen är han närvös över om han får eller inte får huset han vill ha osv.. Så 28 får vi se om jag kommer ihåg rätt osv..
Fick i alla fall nya pilspetsar och sedan norsk dricka! :3
Och kanske imorgon nya episoder av arrow och the walking dead så jag har själv jobbigt att se dom på swefilmer osv :/

Av evelyn dahl - 13 november 2014 16:38

Var ute en stund med kira.. Gick bra förutom att jag trampade snett med vänster benet så såret ja jag blödde lite kan man säga... Men annars gick det väll framåt om man bortser att mitt huvud gör ont räddalan att ramla om kul och benet kan man väll säga att det gick okej!

Av evelyn dahl - 13 november 2014 12:10

Vill så vara med i denna tävling.. Måste dock vänta tills de har accepterat min ansökan innan jag kan slänga upp en bild osv.
Men bland dessa tre måste jag välja en och bilderna tog jag igår!!!
Ska ta några idag med..

Av evelyn dahl - 13 november 2014 12:05

Idag tänkte jag gå asfalten... Ska bara få till postlådor gubben och tillbaka.. Eller gå mer halta benet är fortfarande skadat... :/

Av evelyn dahl - 13 november 2014 12:04

Då var han borta.. Kolla flera gånger idag om han var tillbaka men Nepp.. Han är nog såld.. :(
Blir att leta efter en ny jag skulle tänka mig kunna skaffa!

Av evelyn dahl - 13 november 2014 12:02

[Intro:]
Du du du du-du du du
Du du du du du-du du du

[Chorus:]
Some legends are told
Some turn to dust or to gold
But you will remember me
Remember me for centuries
And just one mistake
Is all it will take.
We'll go down in history
Remember me for centuries
Hey, hey, hey
Remember me for centuries

Mummified my teenage dreams
No, it's nothing wrong with me
The kids are all wrong,
The story's all off
Heavy metal broke my heart

Come on, come on and let me in
The bruises on your thighs like my fingerprints
And this is supposed to match
The darkness that you felt
I never meant for you to fix yourself

[Chorus]

And I can't stop 'til the whole world knows my name
'Cause I was only born inside my dreams
Until you die for me, as long as there is a light, my shadow's over you
'Cause I am the opposite of amnesia
And you're a cherry blossom
You're about to bloom
You look so pretty, but you're gone so soon

[Chorus]

[Bridge:]
We've been here forever
And here's the frozen proof
I could scream forever
We are the poisoned youth

[Chorus]

We'll go down in history
Remember me for centuries

Ovido - Quiz & Flashcards