lady E

Alla inlägg den 29 november 2014

Av evelyn dahl - 29 november 2014 23:06

Av evelyn dahl - 29 november 2014 23:03

Vi firar inte jul som vi har gjort.. Efter mamma nästan dog så sitter vi i olika rum och inte firar jul tillsammans visst vi åker väll iväg men stanar inte länge och vi säger inte god jul äter inte direkt julbord eller ser på kalle anka eller något liknade..

Men för er som firar mer jul så tänk på hunden eller djuren! :)

Av evelyn dahl - 29 november 2014 23:00

Idag vaknade jag grymt sent vid 14.12 låg bara i sängen hade så ont i livmodern.. Och nu är det dags att börja ha det underbaraste i kvinnas värd i 1 vecka.. Tog i alla fall ut kira kastade boll på gårn och sen så hjälpte jag pappa att ta ut våran hundbur ur mammas Volvo som är trasig. Sedan kom Lasse och ja han gjorde oss sällskap och vi får reda på om han får lånet till huset till veckan.. Sen pratade vi om olika saker såg på trav och annat på tv sen började Ellinore få sitt jävla damp och jag började få huvudvärk.. Nu ligger jag i sängen ont i benet, mage och huvudet...

Av evelyn dahl - 29 november 2014 13:10

Av evelyn dahl - 29 november 2014 13:09

Vill ha det i mörkblå och turkos men.. Kan ej köpa det pga horse show i Stockholm och jag är sjuk... :(

Av evelyn dahl - 29 november 2014 01:39

Här har ni lite om vad jag gjort och hur jag mått.. Få se om jag längre upp något i morgon osv... Känn skumt men har vänner som bara kom igen starta bloggen igen.. Och ja då kan jag väll göra ett försök.. Kanske loggar in på dw på måndag beroende på hur jag mår osv..

Kan säga att jag är inte lycklig med mig själv.. Tur har jag ju min fina underbara kira och linda som hjälper mig upp!

Av evelyn dahl - 29 november 2014 01:36

Kolla på dom bara kolla på dom åh!!!
Norman är snyggast tycker jag men ändå åh!!!

Av evelyn dahl - 29 november 2014 01:34

Ja vaknade vid 08.24 och mådde grymt illa satt i badrummet och bara väntade på att jag skulle spy.. Men Nepp.. Somnade istället med huvudvärk och vaknade sedan vi 12.34 gick in i duschen satt där ett tag och tänkte på hur jävla svag och vek jag blivet såg hella allt jag gått igenom... Efter duschen gick jag ut i regn ibland älskar jag regn men det är när jag är deppig eller ledsen älskar då att gå i regn.. Det känns som om regnet sköljer bort lite av mina bekymmer. Efter prumenader såg Ellinore och jag på annabelle och det var bra men inte lika bra jag trodde den skulle vara blev inte rädd som jag trodde jag skulle bli.. Men ja den var otroligt bra ändå! Även om jag satt och skrek för att de var idioter och inte hade koll omkring sig och inte av rädsla.. Satt på vissa ställen bara h*n kommer dö eller ramla eller sy sig själv osv.,.
Efter det så satt jag och kollade på när mamma och pappa byggde upp de 2 nya sofforna de köpte och imorgon ska vi städa datarumet för våran bäddsoffa ska in där osv.. Sen följde jag också med pappa när han skulle till Lasse och tanka bilen.. Satt och berättade om min dröm.. Om att det hade blivet en zombie apocalypse och att vi fick överleva.. Jag hade räddat pappa och de andra ett par hundra gånger och samma sak hade de gjort för mig :)
När vi kom hem var det mat och ut med hundarna.. Nu sitter jag i sängen och ska snart sova.. Rätt trött..

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards