lady E

Alla inlägg den 8 november 2014

Av evelyn dahl - 8 november 2014 16:35

Som om plastbåten i benet inte var nog... Var ute med mamma och hundarna för Ellinore mådde så dåligt hon orkade inte gå... Men prata med folk på Skype orkade hon! Men men haltade genom grusvägen i skogen och sen så dra kira bara till trampade snett ramlade och sig i höft och armbåge.. Så klart hade jag också tagit tag i ett träd så rev upp lite av vänder handen.. Tror nog inte min dag kan vara bättre... Jävla skit dag...

Av evelyn dahl - 8 november 2014 14:34

Hjälpte mamma städa lite i data rummet och det behövs ligger brädor skivor,skivfodral, filmer,dataskärmar böker och mer. Så jag tog allt på givet jag kunde få tag i och då lykades jag få en plastbit inkörd i mitt vänstra ben. Blev litte rädd för jag blödde en del.. Bad mamma om hjälp då jag såg att det var ett sår som var ungefär 1cm och 6 mm långt och 8 mm högt alltså jag såg in i mig själv.. Huden innanför.. Länge sedan jag skadade mig så hjupt.. Men vi tvättade det med asolsprit tog mamma hudtejp och jag tryckte ihop såret så nu sitter det hud mot hud och hoppas att det snart bara är ett ärr kvar.. Men men sedan sate vi en asolservet över med hudtejp. Och kan säga att det svider men ligger i min säng och tar det lugnt för rör jag mig så är ju huden inte sill och därför kommer det ta längre tid all läka...
Lyckad jupp...

Av evelyn dahl - 8 november 2014 07:33

Gud vad skulle jag göra utan henne?
Vart skulle jag ha kommit?
Skulle jag varit vid liv..
Hade jag kämpat som jag gjort?
Jag vet ej...
Hon har fått mig komma så här långt och hon kommer hjälpa mig kämpa längre tills jag är där jag ska!

Av evelyn dahl - 8 november 2014 07:30

Kira har bara 4 halsband och vem vet där alla utom 1 går sönder tror hon har problem att häva sönder ett halsband som är av bara kedja.
Medan tequila har 9 halsband... Därför vill jag skaffa mer till kira. För ja hon sliter mer på sina halsband en tequila.

Av evelyn dahl - 8 november 2014 07:27

Det har bara gått 2 dagar men saknar redan serien :(

*.*

Av evelyn dahl - 8 november 2014 07:25

Kolla vad snygga!!!

Tyvärr är häst kontot blockat får inte köpa hästgrejer igen för en jag äger en egen säger mamma och hon förklarade det till Lasse med..

Av evelyn dahl - 8 november 2014 07:23

Ja vi åkte iväg till en av mammas och pappas kompisar för hennes man har nyligen dött. Då lekte jag med denna stiliga kille! :')
Han är så snäll och go och påminner mig mycket om kira pga älskar bollar!!!
Jag skulle att kunna tänka mig att skaffa ren renrasig schäfer :)
De är så vakra osv :')
Och då skulle jag kunna göra annan träning en vad jag gör med kira. Pga kira är mer rottweiler en schäfer.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards