lady E

Alla inlägg den 11 november 2014

Av evelyn dahl - 11 november 2014 21:38

Ska fixa bilder så får flytta denna katt som sover gött tagit hans plats osv..
Sen ska man se på olika youtuber när de bli skrämda av det nya five night at freddy's ett jävligt läskigt spel när du testar det själv kan jag säga du vet aldrig när de tar dig ;)
Men kul att se hur andra skriker och flyger iväg när de spelar ;p

Av evelyn dahl - 11 november 2014 21:34

Har ett hel jävla perm med bilder jag ritar på Naruto och vissa är vi båda med i. Vänner, team kamrater, kollegor och ibland varg vänner eller annat ritat allt möjligt kan fan inte förstå att serien är slut... Den har alltid varit där för mig behöver nytt stöd av den kan ju läsa om serien men det är inte lika kul!!

Av evelyn dahl - 11 november 2014 21:18

Varge dag sedan jag var 8 år har jag läst manga.. Naruto var alltid min favorit!!!
Och idag vaknade jag åh det är tisdag imorgon är onsdag då kommer ett nytt Naruto kapitel!!! Sen kom jag på Naruto har ju slutat... Tänk lixom i 5 år har jag suttit och läst det nya kapitlet nästa varje onsdag eller torsdag.. Och nu kommer det inte att komma något nytt kapitel mer.. Allt bara känns jobbigt... Älskade serien och nu är den slut...

Av evelyn dahl - 11 november 2014 17:09

Varit och pratat med Maria förklarade hur jag mådde mina tanker vad jag vill och vad som händer hemma..
Varit mycket bråk en period nu hemma.. Alla mår rent av skit jag är sjuk och mår inte bättre psykiskt.
Maria sa att jag ska släppa matten och praktiken ett tag tills jag mår bättre.. Så klart förklarade jag mina utbrott med tårar varje kväll och hur mycket som jag bara vill ta bort praktiken och hoppa av skolan för jag känner mig bara dåligare och dåligare jag känner mina leder slutar inte göra ont och mina hostningar blir värre..
Blir anfåd för små prumenader och somnar deräckt då jag lägger mig i sängen.. Jag är trött och orkar inget längre.. Känns som om jag går i 7:an igen.. Hatar det!!

Men men sitter nu hemma hos Ennie medan hon och mamma åkte och hämtade paketen och Svea följde med.. Så sitter i soffan nyss lindat om mitt ben med ny hudtejp och plåster..
Och ser på arrow!<33

Av evelyn dahl - 11 november 2014 11:58

Sitter och skriver till Pet of the day för de hade något problem med sidan så blev att sicka via mail.
Och måste skriva allt på eng :(
Då jobbigt men hon som äger sidan ville verkligen att jag skrev och berättade de jag vet om heppe.
Roligt är ju att jag inte äger honom men hon bara paper spelar ingen roll utan det höra och syns att du älskar honom så vill verkligen att du berättar om honom.. Så vafan jag gör det väll,.
Sedan kommer jag nog snart få en ny header! Eller jag kommer nog använda den till våren pga det är slutet på hösten och snart vinter osv,

Av evelyn dahl - 11 november 2014 11:54

Tog dessa bilder förra året på heppe och Emma.

Av evelyn dahl - 11 november 2014 11:52

Vill så ha dig!!
Hoppas jag får dig med<3
Drömmer om dig varje natt om allt det roliga vi kan ha. Att vi kanske kan tävla! Lära dig trick och annat åh önska och drömma gör jag allt för mycket!

<3

Av evelyn dahl - 11 november 2014 08:23

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards