lady E

Alla inlägg den 26 november 2014

Av evelyn dahl - 26 november 2014 00:59

Ja tror nog det är dax igen att stänga av allt utom youtube, Tumblr, we heart it och kanska fb får se om jag ska fortsätta att skriva där..
Ska ta paus denna vecka kanske veckan efter det och kanske till nästa år.. Mår så dåligt loggat ut från nästan allt bara för att slippa sms, och meddelanden.. hur är det? hej hur är läget? länge sedan vi skrev? ska vi ses? hej vad gör du idag?  har det hänt något? hur mår du? och mer... Orkar inte med det.. Behöver ensam tid och sedan behöver min hälsa bli bra.. Sitta och se ut att snart ska dö av huvudvärk eller mag smärtor sedan kanske bara svimma nej tack säger jag...
Men kan säga varit mycket på sjukhuset och gjort några övningar sedan har jag igen gott mig illa.. Mitt ben är nu bättre men lyckades ramla och skar mig på en gren då pappa och jag var ute och nu så är min höger arm dålig...
Sedan snart jul... Tittar på kalendern och mins nästan allt som på den under 2009-2010 minas allt som hänt svider jag mins inte mycket om allt som hände mer en att när jag såg mamma ligga i respirator och nästan dog för oss så blev allt bara blankt.. Jag blev svag...



Men men vi ses om 1/2 veckor eller nästa år så god jul och gått nytt år ifall jag inte loggar in osv...

Av evelyn dahl - 26 november 2014 00:46

Fattar inte mig själv sitter och ser på över 23 olika manga serier samtidigt :/
Men men sett klart på de flesta pga de finns få episoder pch sedan är serien klar osv...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards