lady E

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2014

Saknad och beslut.

Av evelyn dahl - 31 augusti 2014 16:28

Saknar att sitta på hästryggen.
Men många gårner då jag sitter så känns det inte som jag hör hemma här. Som om jag inte är riktigt bra på det. Har riktigt den här änden för det.
Tror jag håller på att tröttna eller något.
Önskan av roligare saker att göra och mer foton men får aldrig med min lilla syster så hon kan ta kort på mig och heppe det är det jag önskar jag hade mer bilder på det är heppe och mig då vi rider eller bara myser jag skulle bli så glad har typ inga Max 45 bilder på oss två inge mer.. :(
Kunna hålla på och busa med honom skulle också vara kul skulle inte bry mig hur jag såg ut bara han har roligt och jag. Öva bommar och kunna rida i terräng och andra ridvägar och sen kanske köra dressyr skulle ju inte heller vara dåligt.

Mamma pratade om att hon har en kompis som letar efter någon som kan hålla på med hennes andra häst och mamma tänkte på mig på en gång. Hon vet att jag gillar hoppning och sen hålla på med hästen inte bara rida den. Inte bara sitta där på ryggen. Vill kunna hålla på och leka busa och träna den från marken skulle jag absolut inte säga nej till. Kunna longera och hoppa,öva bommar utan någon på ryggen det låter så jävla roligt och nät jag ser eller läser folk göra det vill jag Göta det mer men vi har ingen ridbana så har svårt att göra sånna roliga saker.
Och mamma hella tiden bara de har ridhus och det har ridbanan och jag kör ner dig när du vill vet du för hon vet hur du mår och hon skulle gärna ha dig som hjälper henne jag tror du skulle gå bra ihop.

Känner liksom att jag vet inte vad jag ska göra. Vad jag ska säga så ska fundera på detta en period innan jag gör ett val osv.

 
 
vill se mer

vill se mer

3 september 2014 22:19

jag vill verkligen se mer bilder på sig och heppe ni är otroligt fina och jag tycker du gör ett grymt bra jobb liksom han var skit mager innan du kom ditt såg ju det på bilderna du la upp på instagram!
och du lärde honom puss och sen lärde du honom att gå bra på bettlöst och halsring fotsätt kämpa!

//maja

http://kämpa

 
beslut

beslut

8 september 2014 17:48

nej jag tycker du och heppe är otroligt fina skulle vilja ha mer bilder på er men ser du inte själv vilket otroligt arbete du gjort på honom!
ge inte upp ni är fin!

// klara

http://nejnejnej

evelyn dahl

14 september 2014 01:08

Tackar.
Ska se om jag ska göra ett försök till. Foton ska jag försöka få fram fler

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Ovido - Quiz & Flashcards