lady E

Alla inlägg den 30 juli 2014

Av evelyn dahl - 30 juli 2014 22:59

Ja först låg jag bara fixade bilder sen kom mamma och Ellinore hem och få hade mamma med sig knäckebröd till hästarna så gav mig av till staket och hade en trevlig kväll förutom vissa detaljer jag inte vill nämna men i alla fall först sitter vi och tittar vad hästarna behöver och sen vad vi behöver i hööks tidningen och ja det blev mycket pengar xD
Sen gick vi ut på en lång prumenad ner till sjön och tillbaka och det är så jävla mysigt där alltså!!! :')
Sen blev det ju så klart en stund rida :)
Heppe ville inte gå kan jag säga xD
Men det gjorde att jag bara kynne njuta att vara på hans rygg igen :'*<33
Sen gjorde vi i ordning så de fick nytt vatten och gjorde rent badkaret innan vi fyllde på vattnet efter det fick de mat och sen satt vi bara och lagade oss en stund innan jag gick hem och nu fixar jag bilder på 2 datorer xD

Så mycket kostade det som hästarna skulle behöva.

Ryttarna

Av evelyn dahl - 30 juli 2014 04:57

Tycker denna bild var så underbar!!
Usagi är så mycket längre en misaki. Och sedan att han önskar att misaki ska bli längre gör det ännu roligare xD

Ovido - Quiz & Flashcards