lady E

Alla inlägg den 25 juli 2014

Av evelyn dahl - 25 juli 2014 15:28

Åh vad jag liksom blev kär!
Och vara mamma kan jag få köpa denna outfit bara schabraket och lindorna fast jag önskade mig mer saker ;)
Fast hennes kommentar= varför ska du köpa grejer till en häst du aldrig rider?! Du rider nästan aldrig så tycker det är slöseri på pengar om de inte ska användas! Fu har köpt 2 schabrak som inte ens blevit använda och Lasse joller på med ett. Jag vägra köpa något så länge du inte rider mer och oftare kanske då tänker jag köpa häst saker till dig.
Eller att du hittar någon annan stans där du rider ungefär 4-5 dagar i veckan då du är frisk.
Vad skulle jag svara liksom hon hade ju rätt jag rider fan nästan aldrig...

Men drömma kan jag ju alltid och hoppas!

Och här är det jag vill ha med fast inte lika mycket :)

Av evelyn dahl - 25 juli 2014 13:31

Skulle varit ute i lunedet med ennie och Jerry/Svea och ellinore. Och åka båt och bada.
Men Nepp jag hade feber och magont när jag vaknade. Så blev inget så ligger hemma mår skit och tråkar till döds.
Så min dag kommer vara sängen och fixa bilder och videor.

Av evelyn dahl - 25 juli 2014 01:08

Ja det har både varit fint och skit väder idag och jag har haft huvudvärk hella dagen eftersom det åskade inge regn bara åska.. Så suttit inne med daton och ja försök vila så mycket jag kunde..
Fixat alla bilder på hästarna men såg då vi var ute och gick 22/7 sen fixade man också bilderna från i onsdags så man var i sveafallet osv..

Ovido - Quiz & Flashcards